Kada se probudim imam osjećaj da me neko posmatra . Brzo dignem pogled i uhvatim da mi je došla cimerka. Njezina crna kosa vezana u neuredni punjđu i njezine zelene oči me natjeraju da se nasmješim. Liči na moju najbolju drugaricu iz doma koja je usvojena u 16 godini. Okrene se prema meni sa širokim osmijehom i zagrli me što me toliko iznenadi.
" Jedva sam čekala da te upoznam. Mislila sam hah da li bih se ljutila ako je probudim ? Ali nije prošlo ni 30 minuta kad eto probudila si se! Hoćeš da odemo na kafu prije časa!!"
" uff da ovaj to bi bilo odlično! Ja sam Venera!"kažem joj uz sada pravi iskreni osmijeh. Šta mi se dešava.
"Ja sam Megan! " i ona se smije " hajde da se spremimo!" Kaže i povuče me iz kreveta.
•
Sa Megan tako brzo prolazi vrijeme da ni sama nisam shvatila da čas počinje za deset minuta.
"Trebalo bi da krenemo " kažemo u isto vrijeme i obe prasnemo u smijeh. Kako čudan dan.
•
Nastava prolazi brzo i vrijeme je za kantinu. Kantina je puna i ne znam zašto me to čudi . Ovaj dan je toliko dobro počeo da tačno znam da se nešto loše mora dogoditi. I tada primjetim kako Megan i Majk sjede sa dječacima u crnom i dvije djevojke u crnom koje su čudno ofarbane. Megan mi maše da sjednem sa njima a na njezinom licu je sjajan osmijeh i ja se približim sa praznim poslužavnikom.
"Ćaoo." Kažem tiho i promuklo i zauzimam praznu stolicu kraj Megan.
" Hoćeš li u petak na žurku sa nama?" Pokazuje na grupu crnih huligana nje i Majka koji ima osmijeh i koji se smije na svaku glupu šalu nekog od momaka.
" Ja ne idem na žurke." Kažem hladno i gledam kroz prozor . Kao i što sam očekivala svi se smiju.
"Onda izađi sa mnom !" Prasne momak koji mi stalno nabacuje kez.
"Ja ne izlazim sa momcima." Kažem istim hladom tonom i pogledam ga u oči. Njegov drug koji je do maloprije žvaljio dvije cure u krilu prestane da ih ljubi i počne da se smije.
Okrenem se ka njemu i primjetim hladne smeđe oči iz kojih isijava toplota.
"Šta si ti!? Baba. Ili možda izlaziš sa curama" kaže i čitava grupa se smije.
Iako se pravim da me ne pogađa stvarno me pogodilo " Ne. Ne izlazim ni sa curama ni sa momcima!" Opat kažem hladno.
" Znači nikada se nisi jebala!" Kaže i svi se smiju osim Megan čija su usta otišla do poda.
"Da." Kažem iskreno i ustanem " ćao" odlazim od stola.
•
Čitava sedmica prolazi tako sporo i dosadno kao i moj život i u petak mi Megan priđe za mojim novim stolom u uglu u kojem me niko ne može ismijavati. " Ne znam zašto i ljuta na mene ali večeras ćeš svoje dupe odvući na tu žurku!" Ton joj je dubok i u očima joj vidim da je sigurna u ono što govori.
"Okej naravno da hoću! Ja ne kršim ono što kažem." I ona me tada zagrli.
"Nedostajala si mi" kaže tiho.
" Nikada nisam ni otišla" kažem tiho i stisnem je jače...
YOU ARE READING
Potpun preokret
RomanceVenera djevojka od 18 godina dolazi na koledž. Njezina burna i tužna prošlost joj se stalno vrti u glavi sve dok ne upozna Dereka. Derek je stariji od nje godinu i on svake subote ide kao vatreni navijač na utakmice da se bije više nego da navija...