Volim te Megan

436 23 0
                                    

"Ćao . " jedina riječ koju imam da kažem. Nervira me to kako se ponaša. Da li me mrzi? Ne to nije .
Brzo se penjem iz stepenice i uzimam stvari da se presvučem . 23:56 je !
Megan nije na svom krevetu.
Gdje li je ona sve ovo vrijeme. Stavljam telefon na punjač i odlazim do zajedničkog kupatila. Dok sam pod tušem razmišljam o stvarima koje treba da doživim.
I onda mi on okupira misli. Kako smo se tukli, svađali, kako mi je milovao lice dok je sređivao rane. Hladni mlaz me podsjeti da je vrijeme da izađem što i činim. Čim uđem u sobu bacim se preko kreveta i odmah padam u san.

U nedelju me budi kucanje na vratima. Otvaram vrata i prvo što primjetim su njezine krvave crvene oči. Crvene od plakanja.
"Iskoristio me je!" Kaže dok joj suze nekontrolisano silaze niz tužno lice.Zagrlim je i povučem u sobu.
"On je .. je .. Iskoristo me.. moje tijelo. Samo se igrao!" Toliko se trese da ne znam kako da je umirim .
"Sada moraš da budeš snažna." Kažem majčinskim tonom. "Okej?"
"Kako? Odveo me je do stana i mi smo se mazili da bi mi drugu nić ponudio više i ja sam prihvatila.Ja sam veća budala nego on. Ja!!" Kaže to toliko sigurno da mi se srce cijepa.
"Ne nisi." Kažem tiho dok gledam u pod. "On je. Zato što misli da je faca zato što time to uradio i zato što te je izgubio." Njezine oči su se raširile i vidim da u njima sija ponos "Volim te Megi" kažem "ali nemoj više nikada da kažeš tako nešto za sebe!"
Ona klimne glavom i privuče me u najjači zagrljaj.

Čitavu nedelju provodim sa Megan. Idemo u park , pa na kafu i na kraju učimo do deset.
Kakav vikend.
Svaki put kada zatvorim oči njegove oči su tu. Smeđe.
Da li će ovo ikada proći?..

Potpun preokret Where stories live. Discover now