35

17K 1.1K 322
                                    

Hehehehehehehehehehehehehehe (;
Minicik bir smut uyarısı
asyaasi35 senin için (;

Aral'a hangi ara bu kadar alıştığını bilmiyordu ama bundan şikayetçi olmadığını onun kolları arasında uzanırken fark etmişti.

Hiç olmadığı kadar huzurluydu.Sevgilisinin kendine has kokusunu ciğerlerine doldururken boynuna birkaç ufak öpücük bıraktı.Bu öpücükle birlikte Aral kıkırdadı ve Merih'i saçlarından hafifçe çekerek boynundan uzaklaştırdı.Dudaklarını onun dolgun dudaklarına örttüğünde Merih derin bir iç çekti.Aral'ın dudaklarına bağımlı hale gelmeye başlıyordu.

Aral tişörtünü sıyırmaya çalıştığında Merih kısa süreliğine geri çekildi ve tişörtü kendisi çıkarttı,böylesi daha hızlı olmuştu.Sevgilisi de kendi tişörtünden kurtulunca öpüşmeye kaldıkları yerden devam ettiler.

Biraz daha öpüştükten sonra Aral geçmeye başlayan morlukları tazelemek için dudaklarının teması kesmeden Merih'in boynuna doğru kaydı.

"Yapma." diyebildi zorlukla. "Oralara değil."

Aral sözünü dinleyip sağ göğsüne doğru indiğinde Merih kendini tutamayarak inledi.Bu çok farklı hissettirmişti.

Yavaşça ellerini sarı tutamların arasından geçirdi ve Aral'ın göğüsüyle olan temasını kesti. "Yeter amına koyayım,yedin!"

Sarışın kıkırdadı. "Tüm havayı sikip attın."

Merih de hafifçe güldü ve kollarını sevgilisinin boynuna doladı.Burnunu burnuna yavaşça sürterken mırıldandı. "Hiç de bile."

Aral'ın uzun kemikli parmakları altındaki basketbol şortunu sıyırmak için harekete geçtiğinde Merih onu engellemedi ve şortun bacakları arasından kayıp gitmesine izin verdi.

Kendisi sadece boxerıylayken sarışının giyinik olması haksızlıktı.Bu yüzden o da Aral'ın şortunu hızlıca çıkartıp kenara savurdu.

"Eşitlendik." dedi ellerini sarı tutamlar arasında gezdirirken

Aral dudaklarını sertçe Merih'in dudaklarına bastırdı ve hemen geri çekildi. "Çok güzelsin."

"Tamam lan,bokunu çıkartma." diye söylendi şakayla karışık bir şekilde Merih.

"Dur,daha yeni başlıyoruz."

"Ne demek yeni başlıyoruz lan,yedin bitirdin beni!"

Aral ellerini yavaşça altındaki çocuğunun iç bacaklarına doğru kaydırdı ve hafifçe sıktı. "Keşfedeceğim çok yer var,daha dur."

"Şu an olmayacak,biliyorsun değil mi?"

Sarışın sevgilisinin korkuyla bakan suratına ve söylediklerine güldü. "Evet biliyorum.Onu daha özel bir zamana saklıyorum.Ama biraz eğlenebiliriz.Hm?"

Soğuk eller iç bacağını terk edip boxerının lastiğine kaydığı zaman Merih kızarmıştı.Kız veya erkek ne olursa olsun ilk kez birisiyle bu derece bir yakınlık içerisinde bulunuyordu.

Boxer da bacakları arasından kayıp giderken o da aynısını sarışına yapmıştı.Bundan sonraki adımın ne olduğu hakkındaysa hiçbir fikri yoktu.Oraya doğru bakamıyordu bile.

Aral'ın dudakları yavaşça dudaklarını emerken kalbi yerinden çıkacak gibiydi.Yaşadığı acemilikten miydi bu yoksa hissettiği yoğun duygulardan mı bilmiyordu ama içten içe bu anın bitmesini istemiyordu.

"Sen." diye fısıldadı sarışın kısa süreliğine geri çekildikten sonra. "Gördüğüm en güzel şeysin."

Merih gülümsedi.Aral'ı bir başka öpücüğe çekeceği sırada sarışın araya kendi parmaklarını soktu ve onu durdurdu.Parmaklarını altındaki çocuğun dolgun dudaklarında gezdirirken "Em." diye fısıldadı.

Ağzını açtı ve üzerindeki bedenin işaret ve orta parmağını dilini de kullanarak ıslattı.Bunu neden yaptığını bilmiyordu ama daha da sertleşmesine sebep olmuştu.Bunu yaparken Aral tarafından izleniyor oluşu ise alt tarafında bir yerlerin daha çok karıncalanmasına sebep oluyordu.

Kısa süre sonra uzun parmaklar ağzını terk etti.Bundan sonra ne olacağını kestirememesi kalbinin ağzına atmasını sağlarken az önce ıslattığı parmakların kalçalarının arasında gezindiğini fark etmesi başının dönmesine sebep oldu.

"Aral." diye fısıladadı zorlukla parmaklardan birisini girişinde hissettiğinde. "Ne yapıyorsun?"

Sevgilisi onu cevaplarken parmakları içeriye kaydırmaya başlamıştı bile "İyi hissetmeni sağlıyorum."

İçine tamamen giren parmaklarla birlikte Merih'in yüzü buruşmuştu.Büyük ihitmalle canı acıyordu.Çok dardı,Aral bunu hissedebiliyordu.

"Acıyor." dedi dudaklarını ısırırken.

Dilini doldun dudaklarda gezdirdi ve ıslak bir öpücük bıraktı Merih'in dudaklarına. "Birazdan geçecek sevgilim,söz veriyorum."

Yavaşça parmaklarını hareket ettirirken sevgilisinin acısını biraz dindirmek adına yüzünün her tarafına öpücükler konduruyor birazdan geçeceğine dair rahatlatıcı şeyler söylüyordu.Merih ona güveniyordu.Bu yüzden acının yerini zevke bırakmasını bekledi.

Biraz sonra Aral doğru noktayı buldu ve Merih'in tamamen zevk almasını sağladı.Bu o kadar iyi hissettirmişti ki Aral'ın dudaklarına asıldı ve onun sertliğini eline alıp okşamaya başladı.Aral nasıl kendisine zevk veriyorsa Merih de ona aynı hissi yaşatmak istiyordu.

Kontrolü kaybetmişlerdi.Başta yavaş başlayan hareketleri hızlanmış,inlemeler odayı doldurmuştu.Zirveye doğru tırmanıyorlardı.

Sonunda kendilerini bıraktılar.Aral parmaklarını yavaşça sevgilinin içinden çıkarttı ve kendini yana atıp Merih'i kollarıyla sardı.

Terlemişlerdi ve yapış yapışlardı.Duşa girmeleri gerekiyordu ama ikisi de üşeniyordu.Bu yüzden bunu biraz sonraya ertelediler.Şimdilik böyle kalacaklardı.

Aral sevgilisinin alnına yapışan saçları elleriyle geriye itti ve oraya bir öpücük kondurdu.Alnına kondurulan öpücükle birlikte Merih,sarışının göğüsüne yasladığı kafasını kısa süreliğine kaldırdı ve sevgilisine gülümsedikten sonra geri yattı.

Bir texting yayınladım ismi "Sev Beni" isterseniz ona da göz atabilirsiniz,teşekkürler :')

Limonata||texting [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin