22

20.5K 1.7K 1.3K
                                    

Otelin otoparkına geldiğinde Aral'ı arabasının kaputuna yaslanmış,telefonuna bakarken buldu.Rahat gözükmeye çalışarak ona doğru yürümeye başladı.İşin ucunda Selen olmasa asla böyle bir şey yapmazdı.

Sarışın kendisine yaklaşan çocuğu gördüğünde yaslandığı arabadan ayrıldı ve telefonunu cebine soktu.

"Ooo,aşk böceğim gelmiş!"

Piç kurusunun sinirlendirmek için yaptığını biliyordu,bunun farkındaydı.Ama ona istediğini vermeyecekti.

Merih'i sinir etmekten acayip bir zevk alıyordu.Sinirlendiğinde kasılan çenesi,çatılan kaşları ve ısırdığı dolgun dudakları acayio hoşuna gidiyordu.Aral abayı birazcık yakmış olabilirdi.

Randevu işinin en iyi yanı işten kaytarmak olmuştu.Normalde şu an otelin barında servis yapıyor olması gerekiyordu ama o Aral'ın yanındaydı.

Aral kemerini takmadan önce arka koltuğa uzandı ve Merih için yaptırttığı buketi ona uzattı.

Aral kemerini takmadan önce arka koltuğa uzandı ve Merih için yaptırttığı buketi ona uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merih buketi ilk gördüğünde anlamlandıramadı. "Bu ne?" diye sordu jetonu yavaş yavaş düşerken.

"Senin için yaptırttım."

Sarışının ciddi olup olmadığını anlamak için suratına baktı.Ciddiydi.

"Şaka mı yapıyorsun?"

"Hayır." dedi Aral arabayı otoparkın çıkışına yönlendirirken. "Neden ki?"

"Unuttuysan hatırlatayım,ben senin sevgilin değilim.Selen için buradayım."

"Sonuçta buradasın ve bu bir randevu."

Ona cevap vermedi çünkü haklıydı,bu gerçeği değiştiremezdi.Elindeki bukete baktı,hoşuna gitmişti.Buketi burnuna yaklaştırdı ve kokuyu içine çekti. "İlk kez bir erkekten çiçek alıyorum.İlk ve de son kez."

"Bunu bilemezsin."

"Bundan sonra başka bir erkekle randevuya çıkacağımı hiç sanmıyorum."

Merih göremese bile Aral gülümsedi. "Başka bir erkekle çıkmana gerek yok,benimle çıksan yeter."

"Anca rüyanda." diye karşılık verdi kıkırdayarak.

"Bu kadar net konuşma derim.İyi vakit geçireceğimizi düşünüyorum."

"Plan nedir?"

"Çeşme'de yazlığımız var.Oraya gidiyoruz."

"Ne yapacağız ki orada?"

"Romantik bir yemek yeriz.Sonra film ayağına ben sana kayarım falan."

Merih far görmüş tavşan gibi bakmaya başladığında Aral kahkahalarla gülmeye başladı. "Şaka yapmıştım!"

"Eğer bir daha bel altı espiri yaparsan hayatını kaydırırım.Beni anlıyor musun?"

"Pekala yapmayacağım,şimdilik."

Limonata||texting [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin