10 lat wcześniej
Narrator
6 letnia dziewczynka bawiła się samotnie na placu zabaw. Inne dzieci wyśmiewały się z niej ze względu na to, że 6-cio latka przyciągała uwagę chłopców. Mimo swojego wieku inne dziewczynki były o nią strasznie zazdrosne. Pewnego dnia stało się coś co wypaliło piętno na sercu małej Włoszki. Mianowicie Melena i Ana dwie przyjaciółki, które bardzo dokuczały Karol postanowiły wpędzić ją pod jadący samochód. Tylko dzięki szybkiej interwencji małego chłopczyka dziewczyna nie została rozjechana.
Karol
Bawiłam się sama w piaskownicy, kiedy podeszły do mnie Malena i Ana. Nie wiem czemu ale te dziewczyny tak bardzo mnie nie lubią. Co ja im takiego zrobiłam?
~ Karol, będziesz taka odważna i pobawisz się z nami w berka po za terenem placu?
~ Malena, ja bardzo bym chciała pobawić się z wami, ale moja mama mówiła, że wychodzenie po za ogrodzenie placu zabaw jest niebezpieczne
~ przestań Karol nic się nam nie stanie pobawimy się chwilę i zaraz wrócimy na teren placu, może być?
~ tak, dobrze zgadzam się
~ dobra to ty ganiasz. Uważaj nigdy nas nie złapiesz.
Zanim się obejrzałam dziewczyn już nie było na placu. Wiedziałam jak bezpiecznie przebiegają na drugą stronę ulicy. Może i mi się uda i nic mi się nie stanie. Bez namysłu zaczęłam biec. Niestety na mojej drodze zaczął trąbić jakiś samochód. Zanim go zobaczyłam, poczułam jak jakiś chłopiec popycha mnie do przodu na trawę. Uratował mnie nieznane przeze mnie dziecko.
~ hej nic ci nie jest? Dlaczego wybiegłaś tak szybko na ulice? Mama nie mówiła ci, że to niebezpieczne?
~ mówiła, ale ja tylko chciałam się pobawić z Maleną i Aną.
~ może powiesz mi jak masz na imię, a w zamian ja powiem Ci wszystko co wiem o tych dwóch dziewczynach, może być?
~ tak, mam na imię Karol
~ o i od razu lepiej. Ja jestem Ruggero, ale możesz mi mówić Rugg. Posłuchaj Kar, mogę tak do ciebie mówić? Te dziewczyny nie są dobrym materiałem na przyjaciółki. Wiesz, one szukają osoby, z której mogą pożartować. Potem jak będą starsze będą szukały przyjaciółki, która im będzie wszystko sponsorować.
~ dziękuję Rugg
~ ale za co Kar?
~ za to, że mnie uratowałeś
~ nie ma za co. Wiesz mimo, że nie znam cię długo, wiem, że będziemy przyjaciółmi.
~ obiecujesz Rugg?
~ tak
~ ale tak na mały palec?
Wystawiłam w jego stronę swój mały palec. Brunet po chwili zachaczył o niego swoim.
~ na mały paluszek
CZYTASZ
Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?
FanficRugge i Karol przyjaźnią się od 10 lat. Karol będąc małą dziewczynką poznała bruneta kiedy mieszkała w Mediolanie. Blondynka wraz z rodzicami w wieku 16 lat musi opóścić słoneczne Włochy i wyjechać do Argentyny. Czy ich przyjaźń przetrwa taką rozłąk...