Dedyk dla:
Lunista_para_siempre
fansoylunafans
LunaSultan12907Komentarz pod rozdziałem równa się dedyk w nastepnym rozdziale
Rugge
Dzisiaj zaśpiewam Karol nową piosenkę. Podejrzewam, że blondynka będzie w szoku, ponieważ nie zna mojego talentu i hobby.
~ Karolcia skarbie zejdź na chwilę na dół, pójdziemy na spacer do parku
~ już idę Rugguś
Teraz zaczynam mieć wątlipliwosci, co do jej oceny. Blondynka mimo wszystko jest ze mną zawsze szczera, dlatego powie wszystko co jej leży na sercu i co o danej rzeczy myśli.
~ o co chodzi? Co masz w ręku? Gitara? Rugge ty grasz? Czemu mi nie powiedziałeś?
~ Oł, Oł spokojnie Kar. Odpowiem na każde pytanie, ale nie tutaj. Chodź już
Po jakimś czasie od wyjścia z domu dotarliśmy do parku. Usiedliśmy na naszej ławce.
~ posłuchaj aniołku. Mam w rękach gitarę, tak to prawda, że umiem na niej grać. Proszę tylko nikomu nie mów, bo nikt o tym nie wie. Jesteś pierwszą osobą, która się o tym dowiaduje. Jak chcesz to możesz nagrać jak śpiewam i gram, ale nie udostępniaj tego nigdzie proszę.
~ Rugg przecież wiesz, że zachowam to dla siebie, a co do twojej propozycji to z miłą chęcią cię nagram. Obiecuję, że nigdzie tego nie wstawię, a teraz graj.
Kiedy skończyłem grać Karol rzuciła mi się na szyję, mówiąc, że to było cudowne. Po tym jak się ode mnie odsunęła w jej oczach dostrzegłem łzy.~ Rugg to było cudowne, czemu nie chcesz żeby ktoś cię usłyszał?
~ Kar ja się po prostu boję tego co mogę od nich usłyszeć.
~ Rugg chyba mam pomysł, ale to nie teraz. Później ci powiem
~ okej, ale pamiętaj co obiecałaś.
~ spokojnie nie złamę obietnicy. Ale od teraz śpiewasz mi przed snem. Chyba uzależniłam się od twojego głosu
~ jasne, blondyneczko, nie ma problemu. Dzisiaj zaczynamy?
~ oczywiście Rugg, ale zagraj coś jeszcze.
~ może być Princesa?
~ nie znam tytułu, a więc graj
~ Rugg na prawdę masz nieziemski głos.~ mogę ci zaśpiewać jeszcze jedną, która jest dla ciebie
~ serio napisałeś dla mnie piosenkę?
~ i to nie jedną, ale dzisiaj chce żebyś poznała Está noche no paro.
CZYTASZ
Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?
FanficRugge i Karol przyjaźnią się od 10 lat. Karol będąc małą dziewczynką poznała bruneta kiedy mieszkała w Mediolanie. Blondynka wraz z rodzicami w wieku 16 lat musi opóścić słoneczne Włochy i wyjechać do Argentyny. Czy ich przyjaźń przetrwa taką rozłąk...