Herkese yeniden merhaba !
Yine ben geldim.
Aslında iki kurgumu da aynı anda paylaşma gibi bir niyetim yoktu...Ama !
Ben yine bir delilik yapıp ikisini de paylaşmak istedim.Arkadaşlarım okuyunca yazı bekle be şurada ne kaldı diyecek biliyorum ama ben çoğu zaman maalesef ki kafama koyduğumu yapıyorum..
Neysee ..(dönelim konumuza)
Ayrı ülkelerde yaşayan iki insan..
Sevdaları uğruna ayrı üç yıl geçirebilecekler mi ?Sizce de uzaktan sevmek sevdaya dahil mi ?
Ne yazık ki bu kavram kişiye göre değişiklik gösterebiliyor..Şimdiii gelelim karakterlerimize dostumcumlar..
Asyanın Ailesi..
(5 kardeşler)Asya DORUK = 20 yaşında , Yeditepe üniversitesinde psikoloji okuyor(2.sınıf)..
Ek olarak fotoğrafçılık yaptığı dükkanı ve basketbol tutkusu var.Araf DORUK = 20 yaşında , mühendislik okuyor Asyanın ikizi.
Barlas - Biricik DORUK = Asyanın abisi ve yengesi (Polis - öğretmen)
Cumhur KARAHAN = 26 yaşında Asya ve Arafın kuzeni , doktor.
Esila KARAHAN = 21 yaşında Asya ve Arafın kuzeni Cumhurun kardeşi.
Burçin AKALI = 22 yaşında Tıp okuyor.
(Asyanın arkadaşı )Adem DORUK - Emekli Yüzbaşı
Yeliz DORUK - Reklam şirketi var (Asya ve Arafın ebeveynleri) .Buse - Gupse:Asya ve Arafın ablaları
Baybarsın Ailesi:
(3 kardeşler)Baybars EGEHANLI = 24 yaşında. Universty of Pavia da (İtalya) tıp eğitimi almaktadır. Ailesinin Türkiye'de çok köklü olmasa da bir moda evi vardır.
Doğa EGEHANLI = 20 yaşında. Mühendislik okuyor.
Fatma ve Mehmet EGEHANLI = (Baybars ve Doğanın aynı zamanda büyük ablaları Adanın ebeveynleri).
Alya - Mehmet Alp :Adanın çocukları
Mirza Ozan : Busenin büyümüş küçülmüş versiyonu diyebiliriz annesi kadar çok bilmiş.
Tekrardan merhabalar..
Umarım beğenirsiniz kurgumu ..Beğenip takip etmeyi unutmazsanız sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS BİLETİ
Short StoryKüçük koltuğu yanına çekip oturdum. Biraz daha bana yaklaşsa içime girecekti. "Bak! Şu gözleri görüyor musun? Benim simsiyah gözlerim senin prusya mavisi gözlerine bakarken renk alıyor. Sence ben bu saatten sonra ilk defa gözlerimin renk almış h...