Selam millet ben geldim..
Yeni bir bölüm ile size keyifli dakikalar diliyorum.Yok artık bu kız..
Ne ileri ne geri adım atıyordum. Doğa beni farketmiş olacak ki bana döndü ve o kıza baktı.
Asya....
Evet evet kesin o kız..
Sabahki kız bütün fotoğrafların sahibi hiç kendini çekmeyen gizemli prenses sensin..
Hemen kendimi düzeltip Adem amcaya ve Yeliz teyzeye selam verdim.
Oda şaşırmıştı eminim. Yanında sabahki çocuk vardı sevgilisi sanırım. 'lan kıskandım mı yoksa'.
Mal iç sesimi kapatıp oturdum. Başladım kendimi tanıtmaya.. (yok artık rezillik çocuk musun 😂)
Öncelikle herkese merhaba , ben Baybars EGEHANLI.. Sonra durdum ne lan sanki ilkokula başlamış gibi. Oradan ismini bilmediğim bir abi bana tebessüm edip elini uzattı.
Merhaba genç bende Barlas DORUK (Asyanın abisi uzak dur sjhdjs) dedi. Elini sıktım mahçup bir şekilde sonra sırayla herkes kendini tanıttı bize.Bir tek onlar ... ikisi kalmıştı. Adem amca bizi tınlamayan ikiliye seslendi. "Asya kızım gelin biraz bize katılın işleriniz yoğun biliyoruz ama bari burada bizimle olun." dedi. İkisi de ağaçtan doğrulup isteksizce bize katıldılar. Adem amca Doğayı göstererek "aynı yaşta olduğunuzu duydum oda mühendislik okuyormuş." dedi. Asya hiç ses çıkarmadı.
Diğeri "Merhaba bende Araf". dedi lan ben senin o elini şimdi... Bir dakika... Bunlar niye bu kadar benziyor birbirine. Asya da "Merhaba Doğa sabah tanıştık zaten" dedi. Ukala mısın kızım. Sıra bana gelince Asya oralı olmadı. Araf bey hemen atıldı "sende Baybars abi olmalısın" dedi. Evet koçu... Bir dakika abi mi? Hayır bir ben mi malım , ne abisi kim bu gavat ??
"Abi ismini mi yanlış dedim bana neden öyle bakıyorsun?" dedi tekrar. Hemen kendimi toplayıp "yok abisi doğru dedin memnun oldum" deyip geri çekildim. Doğa "siz tek yumurta ikizi misiniz?" dedi.
Neyyyy ikiz mi ?
Cidden mi?
Essahhh!
Nasıl lan?
Yuh! Oha! Yok artık!Asya atılarak "aynen canım öyleyiz" dedi.
"Kızım ben de sanmıştım ki ...."
Hayır içimden söyledim ben onu sen duymadın dediğimi lütfen rezil olamam (hep kızlar mı rezil olacak amacım😂)..
"Ne sanmıştın Baybars abi??" dedi.
Ooo Asya hanım hemen abi mi olduk? Ben sana sorarım abiyi?
Neyse çaktırmaya gerek yok.
"Yok abisi bence benzemiyorsunuz yani tıpa tıp aynı değilsiniz ondan şaşırdım. Neyse bizim keratalar iyi alışmış belli dedim lafı değiştirerek.Aile büyükleri geri döndü eve.
Ben , Doğa , Asya , Araf , Burçin kalmıştık. "Ben çok yorgunum eve dönüyorum" dedi küçük inatçı Asya. "İkizcan iyi misin?" dedi Araf. İsterseniz bizde dönelim dedim ne diyebilirim ki. "Siz gidin ben biraz yanlız kalmak istiyorum hadi ikizcan hep birlikte dönün" dedi Asya hanım hayırdır yani bu saatte sahilde içki mi içeceksiniz ya sabır hayır kıracağım bacaklarını görecek...
Hayırdır bana ne oluyor banane Allah'ım ya..
Ama ne oldu da şimdi tek kalmak istedi anlamış değilim. Bir şey de yapmadım yaklaşmadım bile sırf rahatsız olmasın diye. Offf aman neyse ne ya kim ne yapıyorsa yapsın.
"Tamam ikizcan sen nasıl istersen öyle olsun çok geç kalma dükkana mı top peşine mi?" (İllaha futbol oynarken top yok lütfen 🙄) dedi Araf. Sevmiştim bu çocuğu abi gibi kol kanat geliyordu ikizine. Ben böyle düşünürken Asya sinirlendi.
"Sizene ya çocukmuşum gibi davranmayın bana öf" dedi ve
gitti e yuhh.
Kızım dövseydin hadi bizi anladık da o ikizin lan senin."Bir şey soracağım Araf yanlış anlaşılmasın abicim de bu senin ikiz baya çatlak niye atar yaptı?" dedim iyice kadın gibi merak dedikodusu yapıyordum olum kendine gelll ne öyle karı gibi. (İlerdeki bölümlerde tabiki de böyle bir Baybars yok ne öyle karı gibi her şeye muhalefet hiç sevmem 🙄)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS BİLETİ
Short StoryKüçük koltuğu yanına çekip oturdum. Biraz daha bana yaklaşsa içime girecekti. "Bak! Şu gözleri görüyor musun? Benim simsiyah gözlerim senin prusya mavisi gözlerine bakarken renk alıyor. Sence ben bu saatten sonra ilk defa gözlerimin renk almış h...