=Git Der Miyim?=

54 7 6
                                    

Ahh ÖSYM yedin ömrümüü 😪
Bu ülkede okumak zor gençlikkk.
Sahura kadar uyumamak ders çalışırken hiç eğlenceli deyılll🙄🤦

Multi(Baybars-Shawnmendes)

Neyse size bölüm yazam didimm...
Şimdiden keyifli okumalarrr...

Hayat bazen bize oyun oynar. Sessizliğin ardından büyük enkazlar bırakır. Darmadağınık bir hale düşürür sizi. Yaşarken ölmek gibi bir sağa bir sola sürükler. Ne olduğunu anlamadan sizi dibe çeker. Çıkmazlara girersiniz....

DOĞA..

Amann bee bu ne sıcak..
Dışarısı ayrı sıcak, içerisi ayrı sıcak.. Nerede bu kumanda..

O esnada cebimdeki telefonum titredii..
"Efendim Cumhur abi , hayırdır bir şey mi oldu?" dedim.

O an annemin elinden bardak düştü tövbe Yarabbi hayırdır inşallah.

"Abicim nerdesin Baybarsa ulaşamıyorum iki saat oldu ama Esilayı almaya gitmemiş" dedi.

Olur mu öyle şey ya buradan kızı almak için çıktı abim.

"Cumhur abi daha iki saat önce dışarı çıktı abim nasıl olur kendi dedi Esilayı almaya gidiyorum diye."

Öf bak bir şey olmasın abime sakın. Allah'ım sen koru yarabbimm o an aşağıya babam indi. Babama koştum bir kulağımda telefonla "baba abim yok.. iki saat önce çıktı ama yo"... derken babam elimi tuttu.
"Sakin olun hemen öyle kötü düşünmeyin kızım bir dur hanım sakin koskoca adam otur evde diyemem ya " dedi.. "Ben oraya geliyorum Doğa kapat abicim."

Allah'ım ne olur bir şey olmasın lütfen olmasın yalvarırım olmasın..... Araf... Arafı aramam gerekiyor belki çıkarken görmüştür. Hemen kapıya koştum bahçede oturuyorlardı. Yanlarına yürüdüm.

"Şey kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama Araf... Abim... Abim yok kimse ulaşamıyor Esilayı almaya gitmemiş bile."

Koşarak yanıma geldi.
"Sakin ol ve nefes al! İki saat önce çıkmıştı bir kızı almaya yani öyle demiştin sen belki onunladır aradınız mı kızı?" dedi.

"Yokk. Yok işte kızı almaya gitmemiş bir saattir kız havaalanında onu beklemiş sonra abisini aramış, beni .. beni almaya gelmedi diye...

Ağlamam şiddetlenmişti.

"Şşştt tamam bak sakin ol bulacağız onu telaş yapmayın hadi gelin sizin eve gidelim." dedi.

Bir sağa bir sola gitmeye başlamışken herkesle bizim eve gitmiştik.

Yeliz teyze "Asya ya soralım belki onun haberi vardır."dedi ama "Hayır anne arasanda ona ulaşamazsın çünkü çekim yaparken çok telefona bakmaz ve bugün çok yoğun." dedi Araf.

O esnada kapı çaldı hızla kapıya koştum. Cumhur abim ve Esilaydı... Yoktu işte arkalarında yoktu.. off kafayı yiyeceğim nerdesin abii nerdee...

Salona geçtiğimizde Cumhur abim şaşırarak Yeliz teyzeye sarılmıştı ne oluyor burada? "Halam yaa ne kadar özlemişim seni."

Siz ?
Tanışıyor musunuz yok artık!
H

ala mı dedi o?
Ohaaa.

OTOBÜS BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin