Keyifli Okumalar....
" Lanet olası adam "
Nehir
Hayatın yine berbat günlerinden biriydi.Zaten o olaydan sonra güzel bir günüm olmamıştı.Daha fazla herşeye dayanamayarak yine kriz geçirmiştim.
Daha sonra sakinleşsemde evden kaçmıştım.Ailem ne kadar üzerime geldiklerini farkında değillerdi.Beni boğuyorlardı.Zaten boğuluyordum. Gün geçtikçe herşey daha da çekilmez oluyordu.
Bir yerde de onların suçu değil miydi?Belki de bana o iğrenç adam ile evlenmem için zorlamasalar şuan normal hayatıma devam ediyor olurdum.
Sözde beni çok seven nişanlım! olacak o adam resmen bana tecavüz edecekti.Ya o vazo olmasaydı?Ya kaçamasaydım.Böyle bir girişimde bulunduğunda bu halde olduğumu varsayarsak gerçekten tecavüz etmiş olsaydı sanırım şuan yaşamıyor olurdum.
Herşey isteksizce nişanlanmam ile başlamıştı.Önceden kaçıyordum.Bahaneler çoktu,her gün farklı bir bahane bana eşlik eder o adamdan beni uzaklaştırırdı.
Onu ilk gördüğümde zaten sevmemiştim.Gözlerinde,bakışlarında iyi birşey yoktu.Kötü kötü bakıyordu.Daha sonra birkaç davranışında bunu ıspatlamıştı.O zaman ki şüphelerim doğruymuş.
Annem ve babama onun hastaneye yatırılması gereken bir deli olduğunu her söylediğimde saçma bahaneler bulmuştular.Yok ben istemiyormuşum,bundan daha iyisi olmayacakmış ve daha birçok saçma şey.
Asıl ondan kötüsü var mıydı?Orası meçhuldü.Bir keresinde sinirlenmesine şahit olmuştum.Önünde ne var ise yeri boyalmıştı.Duvara yumruk atmaktam da eli kanıyordu.
Elinin kanadığını söylediğimde bundan zevk aldığını belitmişti.Evet,tam olarak deliydi.Annem ve babam bunu nasıl göremiyordu?Tabii,onların yanında mükemmel damat adayına büründüğü için olabilir miydi?Kesinlikle öyle.
Ben aşk evliliği ararken bir kaç ay sonra bu adam ile evlenecektim.Ama olmadı.Kendisini,asıl kişiliğini daha fazla gizleyememişti.
6 Ay Önce;
Izteksizce nişanlanmamın ardından iki hafta geçmişti.Gün geçtikçe kendimi daha da mutsuz daha da huzursuz hissediyordum.
Ben evlenmek istemiyordum.Yada daha doğrusu Mert ile,bu şekilde evlenmek istemiyordum.Onun ile hiçbir ortak yönümüz yoktu.Onun sevdiğim bir yanı bile yoktu ki onu zerre kadar seviyormuydum tartışılırdı.
Anne ve babam Mert'in ailesi ile çok eskiden tanışıkmış,Mert ise yıllardır Amerika da yaşamasının ardından Türkiye'ye dönmüştü.
Yani ben öyle biliyordum.Önden azalmış ve kelliğe ilerleyen saçları,kahverengi gözleri,kısa boyu ve sahip olduğu küçük göbeği ile bana göre değildi.Benden yaşça büyüktü,28 yaşındaydı.
Insanları dış görünüşe göre yargılamak doğru değil ama onun içinin de pek temiz olduğu düşünmüyorum doğrusu.
Mert istemediğim halde evlenince beraber yaşayacağımız evimize! isteyeceğim şeyleri seçmem için önce eve götürecek sonra beraber mobilya alışverişine çıkacaktık.Çok lazımmış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Fedaileri
ChickLitAşk neydi?Sevgi,saygı,dostluk?Insan aşkı için canını bile feda edebilir miydi?Yoksa hepsi sözde miydi? Rüzgar ,doktoru olduğu kadına aşık olup hayatının en güzel zamanlarını yaşayan adam. Hani öz abisinin kurbanı olan adam. Nehir,yıllardır konuşmayı...