Защо

207 17 0
                                    

Мина още една мъчителна седмица, в която Джимин всеки ден, не спираше да си задава един въпрос...

"Защо? "

Откакто бе получил онова писмо, се чувстваше странно... Знаеше от кого е... Беше му пределно ясно...

Поредният скапан ден. Чим тъкмо бе свършил работа и сега пътуване в колата си към вкъщи... Работата му не беше кой знае колко тежка. Та той бе барман в едно много прочуто заведения в цял Сеул.Но някак си, всичко му бе омръзнало. Всеки ден едно и също. Събужда се, става, оправя се, хапва, отива на работа, приключва, прибира се, след което вечеря, гледа някой филм, ляга и после всичко отначало....

Докато се беше замислил, Джимин не бе усетил как вече бе пред дома си. Той изключи двигателя на превозното средството и една тежка въздишка излезе от устата му. Слезе от колата, заключи я и тръгна към входната врата. Когато вече бе пред нея, той забеляза едно пликче... Наведе се и го взе. Когато отключи врата, влезе в къщата, закачи якето си на закачалката, събу се и се отправи към хола, заедно с плика в ръка. Чим седна на дивана и се намести удобно. Отвори въпросното пликче и от там извади една бележка.

Писмо?

Зачуди се той... Но когато го отвори, съжали... Отново същият аромат... Русокоското въздухна и започна да чете...

Здравей!...

25 Reasons "Why"Where stories live. Discover now