Здравейте!
Както знаете, тази книга бе завършена отдавна, но имаше човек, който бе пожелал да зададе въпроси на героите, които макар и късно, ще дадат своите отговори.
Та, нека започваме
•••
Джимин
_kpopfan00_ : Чими сега щастлив ли си, защото аз да и искам да го чуя от теб
Джимин: Щастлив съм, наистина. От толкова много време, за пръв път имах възможността, да усетя щастието отново.
Техьонг
_kpopfan00_ : Тае защо чак пък така реагира, когато разбра че Чим е пращал писма на Кук и че Кук отиде при него?
Тае: С Джимин и Кук, се познавахме отдавна. Всеки знаеше за връзката им. Те бяха от онази двойка, която те кара да се замислиш, винаги ли ще бъдеш сам. Харесах Кук, още от самото начало и за това, може би когато вече бяхме заедно, реагирах така остро, защото ме беше страх, че отново ще се върне при Джимин. Наистина много го обичах, но ревността кара човек да полудее.
Джънкук
_kpopfan00_ : Абе Кук, как си го търпял тоя Техьонг бе?
Кук: Както бях казал в едно от писмата си, мислех си че съм влюбен в него. В началото всичко беше окей, но с течение на времето, разбрах че нещата няма да се получат така, както съм си мислел. Попринцип е добър човек, въпреки че се държеше с мен като задник...
Тае: На кого викаш задник?
Кук: На теб очевидно... 🙄
Тае: Ах ти малък...
Автор: Ще Ви помоля да запазите тишина! Време е за следващия ни герой.
Кук: 🙄
Тае: 😒
В един глас: Хубаво 🙄😒
Автор: Така, нека заповяда следващия.
Мин Юнги
_kpopfan00_ : Не е по историята, но ми е интересно какво е да си съдия?
Юнги: Като цяло работата е много тягава. Никога не знаеш, какъв индивид ще ти дойде на главата. Виждал съм ги много. Някои са виновни и ми се налага да ги защитя, а други са невинни, което до някъде улеснява работата ми. С две думи... Интересна работа е.
Джонг Хосок
_kpopfan00_ : Интересно ми е, ти какво си помисли, когато разбира какво е правил брат ти на Кук?
Хосок: В началото бях във шок. Изненадах се, защото връзката им течеше гладко, а и брат ми попринцип не беше такъв. Когато разбрах, какво се е случило, повиках Техьонг да си поговорим... Е, не минахме само със "разговор". Това беше първият ни път, в който се сбиваме и да ти кажа честно, можех да го упердаша и повече, но ми стана жал. Все пак е малкото ми братче, без значение какъв идиот е понякога.
Тае: Айшш, хьоонг! Защо така ме излагаш? Пък и защо да съм идиот, ти си идиота, не аз!
Хосок: Техьонг... Млъкни! *поглежда го със онзи негов, страшен поглед*
Тае: Добре де, добре... Млъквам 😒
Автор: Така, това бяха всички въпроси и отговори от нашите скъпи герои. Благодаря на _kpopfan00_ , че беше така добра, да зададе по някой друг въпрос на участниците. Както искам и да благодаря, на всички читатели, които са чели книгата и са следили нейното развитие. Обичам Ви! Бааай~
YOU ARE READING
25 Reasons "Why"
FanfictionКъдето Джимин пише писма на Джънкук с 25 причини "Защо" Започната~17.03.2019~ Завършена~29.05.2019~