Делото приключи след около три часа. Техьонг беше обвинен във психически и физически тормоз, над Джънкук. Бе обвинен и в изнасилване, продажба на наркотици, проституция и тем подобни. След като всичко приключи, Ким Техьонг беше осъден до живот, а на младия Джон Джънкук му олекна.
Г.Т.~Джънкук~
Най-накрая. Свобода. Не мога да повярвам, че всичките ми проблеми се решиха едва за няколко часа.
След като делото приключи, всички излязохме от заседателната зала. Техьонг моментално бе задържан, а аз най-после можех да се усмихна истински. Трябва да го отпразнувам. Не всеки ден, на човек му се подарява щастие.Ще се прибера вкъщи и ще празнувам сам.
Готов да се кача в колата си, чух до болка познат глас... Техьонг...
-Зайче. Защо го направи? Не ме ли обичаш вече?
Обърнах се и го видях закопчан в белезници. Кръвта ми кипна.
-Не, не те обичам вече и никога не съм! Надявам се от дъното на душата си, да гниеш в Ада.
-Ей! Малка отрепка! Ще съж....
И точно в същия момент, двама полицаи го задърпаха на някъде, оставяйки ме сам.
Що за въпрос ми зададе? Дали не съм го обичал вече? Не съм... Не можах... Всичко беше плод на моето въображение. Мислех си, че старата ми връзка ме задушава. Че ми трябва нещо ново... Затова и направих, толкова много грешки... Една след друга... И най-голямата от тях бе, че оставих Джимин... Човекът, който ме обичаше, дори когато аз самият не се обичах. Човек, готов на всичко, заради мен... Не го оцених на време... Нито него, нито любовта му... Бих искал да върна времето назад и пак да е до мен... Но знам, че това е невъзможно... И макар и това, малка частичка в мен, се надява това да се случи... Искам го... И него,и обичта му...Искам да бъда негов... И духом и тялом... Но вече е късно...
Успявайки да изляза от размислите за Джимин, се качих в колата си и потеглих към вкъщи... Да празнувам?.... Нее... Да се самосъжалявам...
Още един боклук от мен!
Приятно четене! ❤💜❤
YOU ARE READING
25 Reasons "Why"
FanfictionКъдето Джимин пише писма на Джънкук с 25 причини "Защо" Започната~17.03.2019~ Завършена~29.05.2019~