🌻4.Bölüm🌻

21 3 0
                                    

MELEĞİN AĞZINDAN:
O an bana baktığında sanki hayatım durmuştu o yeşile bakan gözleri beni benden almıştı. Kendi kendime saçmalama melek diye tekrarlıyordum. Babamla henüz adını bilmediğim müdür konuşuyorlardı galiba küçüklük arkadaşıydı babamın. Annem öldüğünden beri ilk defa gülmüştüm adını bilmediğim o yakışıklı çocuk ona gülsem dair bana gülmedi müdür oğluna meleği gezdir oğlum dedi. Çocuk bileğimden tutup Peşine taktı beni. "Adını öğrenebilir miyim?" dediğimde bana bakan o yeşil gözleri geri devirdi bileğimi sımsıkı tutuyordu galiba acımaya başlamıştı. Sesiszce "bileğimi bırakır mısın?" dedim. Bileğimi bırakmak yerine hafifçe tutmaya başladı galiba bu daha iyi olacaktı her yeri gezdikten sonra durduk ve elini uzattı. "Ben Rüzgar"elini tutup bende "Melek"dedim. Hafif bir tebessüm ettikten sonra bileğimden tekrar tutup aşağıya indirdi köşede duran koltuğa oturduk 10 dakika geçmişti ve biz tek kelime dahi etmemiştik. 

Babamla müdür gelince babam beni müdür ile tanıştırdı. "Merhaba melek biz babanla çocukluk arkadaşıyız bana Kemal amca diyebilirsin seni gördüğümde ufacık bir çocuktun beni hatırlamaman normal"deyince rüzgar gözüme baktı o yeşil gözünü kocaman açtı ve babasına döndü.
"B-uu bizim Melek mi?"

Babası küçük bir tebessümle "Evet oğlum bu bizim melek" dedi. Ben daha ne olduğunun farkında değildim. Babam bana bakıp güldü. "Şuan ne olduğunun farkında değilsin kızım anlatalım hemen"dedi ve sözlerine devam etti. "Sen küçükken Kemal amcan karışı Banu teyzen ve Rüzgar bize yatılıya gelmişti  o zaman senin çok ateşin vardı bi türlü düşmüyordu annenle ben kahrolmuştuk. Rüzgar gelip başına ıslak bez koymuştu sabaha kadar başında uyumadan beklemişti" Rüzgarın gözleri dolduğunu hissettim.  Babam dedi o gizli kahramanını hep öğrenmek istiyodun işte gizli kahramanın Rüzgar bana bakıp Gözünden akan yaşları silmeye başladı. Rüzgara dönüp ona sarıldım...

SELAM GENÇLER BEN GELDİM UZUN ZAMANDIR YAZAMIYORUM FARKINDAYIM OKUL SINAVLAR ARAYA GİRİYOR ÖZÜR DİLERM SİZİ BEKLETTİĞİM İÇİN ACABA RÜZGAR BUNDAN SONRAKİ HAYATINDA MELEK İLE NE YAPACAK ? KİTABIMI OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORUM❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin