O benim babam mıydı? O benim babam olamazdı. Babam sanki bir ölü gibiydi. Sedyeyle ameliyata alıcaklardı.
Annemi o buz gibi yere koymuşlardı. İçimden benim annem üşür benim annem orda yapamaz geri çıkar gelir diyodu. Diğer yanımda ağlamamı istiyordu babam ölü gibi olmuştu eski bizim aileye nolmuştu? Babamı otel görünce koşarak "babaaaaa" diye bağırarak babamın yanına gittim.
Babam o sesiyle "Seni...Çok seviyorum kızım." dedi."Babamm bende çok seviyorum elini bırakmayacağım babam" dedim ameliyata alırken babamın parmakları ellerimin altından su gibi kayıp gitmişti "baba!. İşte o an hayat bana durmuştu.
(1 ay sonra)
"Baba ben kahvaltıyı hazırladım hadi gel."
"Geliyorum meleğim benim." dedi ve masaya oturdu.
"Kızım sennin ile bir şey konuşmam gerek"
"Efendim babacım seni dinliyorum."
" Kızım annen öldüğünden beri moralim düzelmedi biliyorum. Ama bu yüzden okulunu aksatmana izin veremem."
"Peki sen nasıl istersen babacığım."
"Bak meleğim seninle Muğla'ya taşınacağız.İşime burda son vereceğim. Orda çalışacağım orda yüksek bir şirket bana yeterince para teklif etti oraya gideceğiz ve ben senide ordaki koleje yazdıracağım. hatta yazdırdım eşyalarını topla bugün gidiyoruz Muğla'ya."
"Baba çok erken olmadı mı.?"
"Hayır kızım tam zamanı."
(Muğla'ya vardıktan sonra)
Muğla'ya vardığımızda babam bize büyük bir villa tutmuştu bahçesi çok güzeldi.
Eve yerleştikten sonra babam beni okula götürdü.
Okula geldiğimizde o kadar büyük bir okuldu ki başım dönmüştü.Babamla müdürün odasına çıktık. Odada yakışıklı bir erkek çocuk vardı anladığım kadarıyla müdür okulun sahibiydi yakışıklı çocuk ise oğluydu.
Babamı görünce müdür ayağa kalktı "hoşgeldiniz efendim"dedi. Babam gülen bir yüzle "Hoşbulduk kardeşim benim." dediler ve sarıldılar. Müdür oğluna "Melekle tanış oğlum artık sizin okulda ve sizin sınıfta okuyacak" dedi. Sonra da yüzüme baktı ve...
CANLARIM BEN GELDİM SİZE YENİ BÖLÜM GETIRDIM NASILSINIZ İNŞ BEĞENMIŞSINIZDIR.🌹
BOL YORUM BOL OYLAMA YAPARSANIZ ÇOK SEVINIRIM 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIM
Literatura KobiecaKİTAP KAPAĞI: DOVEDESiGN'E TEŞEKÜRLER. BİR BABA KIZ HİKAYESİ HAYATIN NE ZAMAN NE GETİRECEĞİNİ BİLEMESSİN ÇOK SEVEREK EVLENDİĞİM HAYATIMIN KADINI BANA BİR HEDİYE BIRAKIP GİTTİ KIZIMMMM