Sır

14 1 1
                                    

Buraya nasıl gelmiştim anlamadan etrafı gezmeye başladım her yer örümcek ağları ile kaplıydı o yüzden korkutucu bir ortamdı önümde duran masada ki resim dikkatimi çekti yavaşça oraya doru egildim mutlu bir çift vardı kız bembeyaz elbiseler içinde resmi adeta güzel bir hale getirmişti yanındaki erkek kıza göre biraz değişik görünüyor du  arkamdan gelen ayak sesleriyle kafamı arkaya çevirdim.
Gözler, bu siyah gözler tanıdıktı kafam başım döndü   neden burdayım  annem dadım benim burda ne işim vardı  nerdeyim aklım başıma yeni geliyor du bir anda yanıma yavaşça yaklaştı arkamdaki resmi aldı ne olduğunu anlamadan soğuk bir sesle:
- birdaha etrafı izinsiz gezme
Ne demek daha Nerede olduğunu bilemeyen bir insan için
Düşünceler,bir anda beynimin   alaşağı olmuştu.
Kaçırıldım mı onu bile anlamadan, kafamda oluşan soruları  tam sormak için onun üzerine doğru yürürken  eliyle dudağınma sus işareti yaparak,  susturdu:
-bundan sonrası sana söylenmeyecek, SIR...
Ne demek bana söylenmeyecek sır.
Kimin sırrı bana söylenmiyor. kafamı yiyecek gibi hissetemem ne kadar doğal, hiçbir şey söylemeden arkasına bakmadan gitti. En azından seni kaçırdım falan deseydi ne ya filim çekiliyor da benim mi haberim yok bu kadar olmaz bari üzerime kapıyı kilitleseydi senaryo tam olurdu. Babam, canım babam acaba korktumu daha konuşmama bile izin vermeyen bir insana ne sora bilirim ki neden burdayım. Dışarıda yağan yağmur gitmiş ardından rüzgar gelmişti yağmur ve toprağın birlestirdigi güzel kokuyu heryere dağıtmıştı rüzgar kokusuyla, sesiyle, esmesiyle  tenime dokunarak tüyleri mi diken,  diken, eden en güzel şey bazen çok dondurucu olsada, sıcak günlerin kavurucu çölün efendisi.
Nasıl kalp, aşkın kölesi oluyorsa, çölde, rüzgarın kölesi...

"Aşk ve Rüzgar "
Birbirlerinden farklı niteliklere sahip olsalarda, birbirlerini tamamlayan güzel şeyler. Rüzgarsız çöl,
Aşksız  kalp olmaz.
Çünkü aşk nasıl taş kalplere giriyorsa orayı sevigi ve muhabbetle harmalıyorsa,
Rüzgar da çölü o yakıp kavuran güneşinden alıp sevgisi ve muhabetiyle harmanlıyor.
Merak etme bu kalp seni sonuna kadar sever...

Sultan Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin