Prolog

96 8 0
                                    

Stojím před obrovským oknem. Nebe je stejně temné jako mé oči. Venku příroda ukazuje svůj hněv, zatímco já jsem v teple doma a skrývám svůj vztek hluboko v těle.
Možná se ptáte, proč ta zlost, vždyť nám střechu nad hlavou, stálou práci a někoho, na koho se můžu spolehnout... Tím hlavním problémem je, že mi jedna z těch věcí chybí a dům ani práce to bohužel není. Právě tu poslední věc že seznamu strádám a mám pocit, že se bez ní neobejdu. Kvůli tomuto nedostatku se pokoje zdají prázdné a chladné a život krutější.
Celé dny jen přemítám, kde jsem udělal chybu. Nacházím tak v sobě další a další chyby a nakonec se ani nedivím, proč mě opustil.
Oblohou proletěl blesk. Jsem vážně tak zlý? ptal jsem se sám sebe, nebo prostě nebyl ten pravý?
Zvažoval jsem všechny možnosti a došlo mi, že ho budu muset nechat být. Jen ať mu neublížím. Dále jsem zjistil, že to nejspíš sám nezvládnu a že budu muset hledat. Ale koho? Všichni už někoho mají anebo o ně prostě nemám zájem. Bylo absurdní si myslet, že to bude jednoduché.
Když už jsem chtěl vše vzdát, napadlo mě jedno jméno. Kenny McCornick.
Hned poté jsem však znejistěl. On už někoho má.
Napadlo mě se jednoduše vzdát ale já nejsem takový a udělám vše, abych jeho srdce získal.
Nebude to jednoduché ale určitě se to povede.

Thorn crown (bunny SP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat