MĂDĂLIN
(Nu ma-m prea putut concentra la test dar nici nu a fost nevoie a fost foarte ușor. Nu ma-m putut concentra din cauza Dianei , ştiu că ma mințit legat de rana aia . Ce so fi întâmplat de fapt? )
Pr-Gata ora , predați foile !
(Mă duc şi dau foaia )
Pr-Coleg nou?
Eu-Da !
Pr-Bun venit atunci ! Sper să te acomodezi cât mai repede .
Eu-Mulțumesc!
Pr-Apropo am văzut că te-ai împrietenit cu Diana . Foarte bine e o fată deosebită doar că nu prea lasă lumea să se apropie de ea . Mereu e jignită de ceilalți ai grijă de ea .
Eu-Voi avea doamnă profesoară!
(Ies din clasă şi mă uit după Diana . O văd la dulapuri vorbeste cu cineva sau mai bine zis se ceartă cu cineva . Mă duc catre ea .)
Di-De unde vrei să stiu eu ?
-Esti tot timpul cu el ! Nu înțeleg de ce să cu o ciudată, mută ca tine !
Eu-Hei ce se întâmplă aici ?
Di-Nimic , Mădălin!
-Aşa e! Eu sunt Larisa , încântată! Eu-Da ! Ce pot zice?
La-Ai vrea să iei prânzul cu mine şi prieteni mei ?
Eu-Îmi pare rău, Larisa dar ia-m promis prietenei mele Diana că iau prânzul cu ea ! Poate altă dată! (Ma-m apropiat de Diana.)Di-Ce ? Ă .... da prieteni !
(Măi că îmi venea să râd. Diana era aşa adorabila când se inroşea.)
La-Nu înțeleg dece ai sta cu o ciudată ca asta !
Eu-Vezi cum vorbești! O data o mai jignesti şi îmi încalc principiul de a nu dă intr-o femeie !
La-Ma rog! (Şi pleacă. Apoi dute invartindute .)
Di-Multumesc că mi ai luat apărarea!
Eu-Nu ai pentru ce ! Treci încoace! (Am îmbrătișato , ce sentiment placut . Cred că încep să o plac pe Diana, mai mult decât pe o prietenă .)DIANA
Mă durea groaznic spatele dar nu aş rupt îmbrățișarea asta pentru nimic în lume . E mai plăcută senzatia asta de cât durerea . Nu ştiu de ce dar aveam senzația că tot din jurul nostru a dispărut. Dar se aude suneria cea ce îndemna că trebuie să mergem la ore .
Eu-S-a terminat panza!
Mă-Aşa se pare !
Eu-Hai avem mate ! Abia astept să văd cat am luat la test .
Mă-Sunt sigur că ai luat notă mare!
Pe-Diana 10 Felicitări se vede că te-ai străduit mai mult! Mădălin poți da testul ora viitoare dacă vrei!
Mă-Aș vrea să-l dau acum?
Pr-Serios ? Atunci pot tot ora asta să-l și corectez!
După 30 de minute
Pr-Mădălin 9:70, felicitări se vede că ești foarte bun la matematică!
Mă-Doamnă profesoară! Din câte știu dumneavoastră sunteți și directoarea. Putem vorbi puțin în pauză?
Pr-Sigur Mădălin!
Tocmai se sună. Ce vrea să vorbească cu directoarea, oricum nu e treaba mea. Așa că ies din clasa și ma duc la dulap.Mădălin
Eu-Doamnă directoare e vorba de Diana!
Pr-Te ascult! Ce e cu ea?
Eu-Am motive să cred că e bătută acasă!
Pt-Ce te face să aduci o acuzare așa gravă?
Iam povestit totul, despre frica de tatăl ei. Și cel mai important, cum a venit lovită la gură și minciuna ei.
Pr-Să ști că de când e în acest liceu văd ce spui tu! Mereu îmi spunea că se lovește fără să vrea. Dar acum cum spui și cât îi e așa de frică de tatăl ei. Văd că mereu m-a mințit! Ști ce am să fac am să trimit un asistent maternal la ei nu îi va face nimic lui dar poate se va opri sa deie în ea.
Mă-Mulțumesc mult!
Pr-Eu îți mulțumesc pentru ca mi-ai spus! Ști e importantă comunicarea în liceu. Mai ales când e vorba de familie!
Mă-Cum adică, când e vorba de familie?
Pr-Mama lor, era sora mea! Ei sunt nepoți mei. Îmi vine greu să cred că Marius ar da în ei! În orice caz și dacă o face, o să fac tot posibilul să-i iau de la el. Dar totuși poate doar exagerezi!
Mă-Doamnă directoare, chiar sper să fie doar exagerări!
CITEȘTI
Destinul ei
Teen FictionO fată chinuită! Astea sunt cuvintele ce o definesc pe Diana . O fată care a rămas cu un singur părinte alcoolic care o bate mereu . Şi totuși i-a rămas acelasi zâmbet! Madalin se întoarce văzând că cea mai bună prietenă din copilărie îi ascunde un...