DIANA
A trecut o săptămână de când a început scoala şi nimic nou . Maine e luni îmi place la şcoală, sincer aş sta acolo decât acasă. Dar asta e .
Dimineața
Îmi sună ceasul şi-l opresc .
Mă duc să-l trezesc pe tata şi Ionuț. Bat la uşa lui Ionuț.
Io:-E deschisă uşa!
Eu:-Te-ai trezit ?
Io:- Tu crezi că am dormit am venit acum două ore din club , pe tata la-i trezit ?
Eu:-Acum asta vroiam să fac , păi pregateștete pentru şcoală .
Io:-Nu-mi spui tu mie ce să fac , chiulesc de la prima oră, hai ieşi . (Mă prinde de mână şi mă scoate din cameră )
Mă duc la uşa lui tata şi bat
Ta:- Nu mai pierde timpul , dute şi fă mâncarea
Eu:- Dar trebuie să merg la şcoală, am test la mate, prima oră .
Ta:-Ți-am zis să nu mai comentezi, de multe ori , dute şi fă o dată! (Şi îmi dă o palmă )
Eu:- Bine tată!
După 15 minute
Am făcut de mâncare, iar acum ies pe uşa şi fug spre şcoală sper să nu întârzi. Ştiu ce mă așteaptă când mă întorc acasă, pentru că am fugit aşa nu e prima oară. Cum ajung la scoală, îmi iau penarul o foaie şi merg în clasă.
Eu:-Iertați-mă că am întârziat!
-Dece tu mereu trebuie să întârzi, stiai că avem test azi ! Vam cerut să veniți la timp , întocmai să evit acest lucru . Şti că ti-ai deranzat colegi ?(Spune profesoara)
Eu:-Ştiu dar îmi pare sincer rău ! Chiar am venit cât de repede am putut ! Vă rog lăsați-mă la oră!
Pr:-Ținând cont că eşti cuminte , iar notele tale sunt cele mai bune ! Te voi lasa de această dată la oră dar să nu se mai întâmple, iar acum dute lângă colegul cel nou !
Eu:-Multumesc!
(Coleg nou , habar nu aveam , ei bine mă asez lângă el si îmi văd de test. Şi s-a sunat de pauză, am ieșit în pauză. Se pare că acest băiat e atacat de fete , toate sunt pe el . Zâmbind mi-am luat cartea şi caietul pentru următoarea oră şi am mers în clasă.)
-Scuze , pot sta cu tine în bancă azi , nu de alta dar nu vreau să ies din minți azi , şti cu toate fetele ! (Ce surpriză, noul coleg )
Eu:-Sigur nicio problemă !
Pr:-Bună ziua ! Copii , ou se pare că avem coleg nou , te rog să te ridici şi să ne spui cate ceva despre tine .
-Păi, mă cheamă Mădălin , am 17 ani , îmi place să joc fotbal , să mă distrez, să citesc şi abia ma-m mutat din Anglia cu mama si sora mea mai mare !
Pr:-Dar dece doar cu mama ta ?
Mă:-Mama a divorțat de tata cam de un an , se pare tata a dat în ea . Iar mama mi-a explicat că dacă a dat o dată în ea , va mai da ! Aşa că a divorțat, iar noi am rămas cu ea .
Pr:-Îmi pare sincer rău! Niciun soț nu ar trebui să-si bată soția, aşa cum niciun tată nu ar trebui să-si bată fiica . Dar din nefericire lucrurile acestea se întâmplă, iar dacă stiti pe cineva care este batut acasă sunați la poliție dacă e adult şi la protecția copilului dacă e minor . Ma-ți înțeles? (Am dat doar din cap, nu pot face aşa ceva . Mi-as pierde familia care a mai rămas nici vorbă să fac reclamație. )
Bine acum dacă am terminat de vorbit ar trebui să trecem la lecția nouă! (Şi aşa sa mai dus o oră , e destul de drăguț băiatul ăsta, mi se pare cunoscut , dar nu ştiu de unde . Şi aşa sau mai dus încă două ore . Acum e pauza de prânz, iar eu ca deobicei îmi iau puțină mâncare şi merg spre o masă din colț goală şi mă asez .)
Mă:-E ocupat ?
Eu:- Nu !
Mă:-Pot sta ?
Eu:- Vezi poți? (Doar zâmbește şi se asează lângă mine. Şi eu am început să zâmbesc )
Mă:- Cum te cheamă?
Eu:-Diana !
Mă:-Diana , drăguț nume , am avut o prietenă când eram mic , tot aşa o chema !
Eu:-Şi ce s-a întâmplat?
Mă:-Păi ma-m mutat şi am pierdut legatura .
Eu:-Păcat şi eu am pățit asta!
Mă:-Serios , dacă nu te superi câți ani ai ?
Eu:-Aproape 16 ani !
Mă:-Să ghicesc , faci 16 ani ,pe 6 Decembrie , iar cel de al doilea nume al tău e Nicoleta !
Eu:-De unde şti?
Mă:-Păi dela o prietenă foarte dragă care până la 11 ani mi-a fost cea mai bună prietenă !
Eu:- Nu pot să cred de asta îmi pare ai atât de cunoscut ! Dar cum , mă bucur aşa mult că eşti aici ! (Şi îl îmbrățișez)Mă:-Sau întâmplat multe , de când am plecat ?
Eu:-Foarte multe !
CITEȘTI
Destinul ei
Teen FictionO fată chinuită! Astea sunt cuvintele ce o definesc pe Diana . O fată care a rămas cu un singur părinte alcoolic care o bate mereu . Şi totuși i-a rămas acelasi zâmbet! Madalin se întoarce văzând că cea mai bună prietenă din copilărie îi ascunde un...