Dezamăgire

0 0 0
                                    

E-Doamne! Așa ceva nu am mai văzut de când mă știu. Nu putea să se raneasca atât de rău, nici dacă s-ar fi lovit de stânci nu sar fi rănit atât de grav.
Pr-Ce vreți să spuneți?
E-Are atât de multe răni mai ales pe spate. Eu așa ceva nu am mai văzut mă mir că mai putea să steie în picioare. Are răni atât vechi cât și noi! Și ceilalți colegi ai mei sunt șocați.
Mă-Tatăl ei a bătut-o! E chiar rău nu?
E-Mă mir că a supraviețuit până acum la cât de rău îi de chinuită nu mă mir că a vrut să scape de toate astea. Plus că are și anorexie!
Pr-E numai vina mea! Dacă aș fi fost mai atentă, mi-am încălcat promisiunea față de mama lor. I-am promis că voi avea grijă de ei!
E-Marina liniștește! Nu aveai de unde să ști! S-a priceput bine să se ascundă, dar nu la asta trebuie să ne gândim acum.
Pr-Ce vrei să spui? Ce poate fi mai rău?
E-Diana a întrat în comă!
Mă-Ce?
La-Cum? Diana e în comă?
Mă-Larisa! Ce faci aici?
La-Nu contează acum! Cum a întrat în comă, ce sa întâmplat?
E-Copii voi mai bine mergeți să luați o gură de aer, eu și Marina avem ceva de discutat!
Nu am vrut să merg dar Larisa ma tras până afara și ne-am pus pe o bancă.
La-Știu că am început cu stângul și de-asemenea știu că nu e cel mai bun moment să o luăm de la capăt! Dar vreau să știu cum de Diana a ajuns în comă! Te rog ai atâta încredere în mine și spune-mi!
(Iam povestit totul deși e o străină, am simțit că pot avea încredere în ea. Și a pus mana la gură când a auzit că a fost bătută.)
Mă-Am adus-o la spital, iar restul ști tu!
La-Doamne! Nu maș fi așteptat ca și ea să treacă prin asta!
Mă-Cum adică și ea?
(Nu mai spune nimic, doar își dă parul de lângă gât și văd o urmă de tăietură aproape vindecată.)
La-Prin asta am trecut și eu până a divorțat mama de el!
Mă-Când mai exact sa întâmplat asta?
La-Acum 5 luni! Tata a dat în mine și mama, iar mama în următoarea zi a venit la el cu actele de divorț! S-a înfuriat enorm de tare ma luat și mia pus cuțitul la gât și ia spus că dacă divorțează de el eu nu voi mai fi vie!
În momentul acela a întrat poliția, iar el sa speriat și după cum vezi ma tăiat puțin aici! Au reușit să-l aresteze pentru 24 de ore și să fie cercetat în libertate, iar eu și mama am făcut rost de ordin de restricție împotriva lui! Iar acum trei luni a întrat în comă alcoolică, iar la o săptămână a murit! L-am iubit enorm de mult, dar până în noaptea acea nu am știut și de cealaltă latură a lui! Am aflat mai încolo ca mama înainte de a veni cu actele de divorț sa dus și la reclamat la poliție!
Mă-Larisa îmi pare rău că a trebuit să treci prin așa ceva, dar la Diana e mult mai rău!
La-Știu Mădălin! Dar ți-am spus aceasta poveste casă îți dai seama, ca știu câtuși de puțin prin ce a trecut! Și că nu pot fi indiferentă când vine vorba de așa ceva!

) La-Prin asta am trecut și eu până a divorțat mama de el! Mă-Când mai exact sa întâmplat asta? La-Acum 5 luni! Tata a dat în mine și mama, iar mama în următoarea zi a venit la el cu actele de divorț! S-a înfuriat enorm de tare ma luat și mia pus ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă-Nu merita să i se întâmple toate astea! E o fată incredibilă!
La-Dute la ea! Vorbeștei, spunei tot ce simți! Se vede cât de mult o iubești și cât de mult ți la ea! Are nevoie de tine acum mai mult ca niciodată!
Mă-Așa am să fac! (Am mers amândoi înapoi, am văzut-o pe mama. Nu a fost nevoie să zic nimic.)
E-Da! Poți întra acum! (Am întrat numai să o văd pe directoare ținând-o de mână plângând pe Diana. Care era mai palidă și fără viața, de cât a fost vreodată. Se întoarce către mine.)
Pr-Am vorbit cu mama ta! Probabil că a întrat în comă pentru că nu mai vrea să se trezească!
Mă-Ce putem face?
Pr-Singura soluție e să vorbim cât mai mult cu ea și să așteptăm, să avem răbdare și speranță că se va trezi la un moment dat! Doar pe Speranță și răbdare ne mai putem baza!

IONUȚ
Tocmai am ajuns acasă e trecut de oră trei iar Diana nu e în bucătărie cum mă așteptam să o găsesc. Tot o strig dar nimic. Sper că nu stă iară cine știe unde, azi dimineață nu am avut curajul nici măcar să o privesc, mă luat o stare de vinovăție pe care nu credeam că o voi putea simți vreodată. Mă duc să văd dacă e în camera ei și deschid ușa, nu e nici în pat dar văd o foaie pe biroul ei. De obicei biroul ei e mereu curat, iau foaia în mână și o citesc. Încep să plâng tot mai tare pe măsură ce citesc din ce în ce mai mult din scrisoarea. O las din mână după ce o citesc șocat de ce am citit, deci nu am omorât-o pe mama nu ampinso nimeni în fața mașini! Șoferul a fost vinovat dela bun început, iar tata ma mințit în toți acești ani ca Diana a fost cu mama în acea zi și am împins-o în fața mașini! De ce? De ce m-a mințit? Săraca cât am chinuit-o, nu îmi pot închipui ce a fost în sufletul ei! Văd tot pe biroul ei o poză cu ea și mama zâmbind. O iau în mână și o privesc. Nu am mai văzut acest zâmbet la Diana. Iar acum mă uit și la mama și o senzație de dezamăgire mă cuptinde, sunt sigur că e dezamăgită de mine și tata.
Io-Mamă îmi pare rău că te-am dezamagit! Și mai îmi pare rău că am eșuat ca frate mai mare, trebuia să am grijă de ea! Și eu ce am făcut? Am rănit o fără să îi dau nici măcar o explicație. Iar acum e posibil să fie prea târziu pentru Diana! Îmi pare rău Diana, că nu am fost fratele care trebuia să fiu! Dar voi face tot ce pot, ca câtuși de puțin să-mi îndrept greșeala, știu ce am de făcut!
După un sfert de oră
Nu mai stau nicio secundă iau telefonul și îi trimit un mesaj la tata
"Vino în momentul asta acasă, sa întâmplat ceva groaznic!"
După o jumătate de oră
Ta-Ce s-a întâmplat Ionuț?
Io-Cred că Diana s-a sinucis?
Ta-Unde, când, dece?
Io-Pe bune chiar întrebi asta? Ai uitat că iam dat tote motivele din lume?
Ta-Dar tu ai uitat că exista un motiv petru care o făceam!
Io-Mai fraierit!
Ta-Despre ce vorbești?
Io-Citește scrisoarea asta! Apoi vorbim!
După ce a citit-o îl văd cum se schimbă la față.
Ta-Ai idee unde ar putea fi?
Io-Nu și oricum nu vei mai avea timp să o cauți!
Ta-Nu înțeleg! (Tocmai atunci văd trei polițiști intrând în casă și punându-i cătușe lui tata. Mă durea să-l văd așa dar nu am ce să fac.)
Ta-Ce înseamnă asta? Ce ai făcut Ionuț?
Io-Ou tată am făcut ce trebuia să fac dela bun început! Dacă Diana mai e în viață, o să am grijă să nu te mai apropri de ea vreodată! Văd că cei doi polițiști îl scot și mai rămâne unul.
Po-Iți mulțumim pentru apel!
Io-Trebuia să o fac de mai demult! De sora mea ați aflat ceva?
Po-Da! Am sunat-o pe mătușa ta, e la spital în comă! A încercat să se arunce în apă dar un prieten de-al ei a salvat-o sărind după ea!
Io-Doamne!
Po-Știu că nu e chiar momentul, dar vă trebui să vi mai încolo să faci o plângere în potriva tatălui tău!
Io-Voi veni după ce merg la spital la sora mea!
După un sfert de oră ajung la spital cu sufletul cât un purice. Neștiind ce să fac. De când am auzit la polițist că e în comă, sunt foarte deprimat. Simt atâta durere atâtea lacrimi care îmi cad, mergând către salonul ei. O văd pe mătușa mea stand pe scaunul din fața salonului. Mă vede se ridică și vine spre mine, fără să mai zică ceva mă ia în brațe și îmi șoptește la ureche
-Îmi pare rău că nu am știut să am grijă de voi!

Destinul ei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum