2. Snapen

28 2 0
                                    

Jag vaknar på morgonen av något som plingar bredvid mig. Med trötta armar tar jag upp min iPhone 7 och öppnar den.

Graysondolan0018 addade just dig

Det var Grayson hur kunde han hitta min snap? Strunt samma, jag addar tillbaka och går till min garderob, jag valde nånting snyggt men ändå inte för uppklätt.

(Det är det hon har på sig)

 Det plingade igen , det var Grayson igen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det plingade igen , det var Grayson igen. Han hade skickat en snap.

                     Grayson🔥

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                     Grayson🔥

Jag

God morgon

Grayson🔥

Vad gör du?

Jag

Gör iordning mig för skolan dd?

Grayson🔥

Samma,förresten skulle du vilja ha tjus ?       
Jag
Okej?men vilken tid kommer du.

Grayson🔥
08:00

Jag

Det blir bra

Grayson🔥

Okej, syns snart ;)

Jag går ner för trappan, tar ett äpple och sätter mig i den mjuka soffan lite lägre bort från köket.
Jag kollar på klockan 07:57. Shit, med springande ben springer jag in i det vita skimrande badrummet och slänger äppelskruttet i papperskorgen,borstar mina tänder och mitt hår snabbt kollar mig i spegel en sista gång,för att sedan gå och hämta min lilla väska som ligger uppe på mitt rum. När jag stänger dörren till mitt medel stora rum hör jag ringklockan ringa nere vid ytterdörren. Mina ben är tunga när jag går för att öppna dörren till Grayson. Jag nuddar det kalla handtaget och vrider om. Jag ser hur hans perfekta leende visas när han ser mig. -hej. -hej. -ska vi gå??     -Ja, jag ska bara ta på mig skorna. Jag ser mig omkring och ser dom tillslut, mina vita Nike skor, jag drar till mig dom och ska sätta på mig dom när Grayson säger något - så asså har du något att göra ikväll?? - ja, jag ska ha tjej kväll med Alice, vadå då?? -jag tänkte fråga om, ehh om....
Han verkade nervös varför,Varför skulle HAN vara nervös
- om du ville äta middag ikväll.
- som en dejt??
-ja som en dejt.
- aa okej men jag kan nog prata med Alice.
- aa okej men betyder det ett ja??
- ja det gör det, kom nu så åker vi, jag vill inte komma sent. Jag tar ut nyckeln ur min väska och låser ytterdörren, mina ben går snabb mot bilen och sätter mig i framsättet. Grayson kommer efter och vi börjar köra mot skolan.....

Livet som lockbeteWhere stories live. Discover now