Biz, siz değiliz 2#Kan

66 6 10
                                    

Tanışma faslı bitince yine sessiz halime büründüm. Sessizlik bedenime hakim olmuştu. Sanki tek başıma tıp oyununu oynuyordum. Kafamı sıraya koydum. Derin bi nefes verdim. Genellikle kötü bir şey oldu mu kendime zarar verirdim. Veya biri beni kızdırdı mı ben, ben olmazdım. Onun dışandaki zamanlar ise kendimi kontrol etmeye çalışırdım.

"Niye hiç gülmüyorsun?" dedi Rüya ben gülmüyorum diye yüzü asılmıştı.

Hayata negatif enerji yayıyorum. Negatif enerji almak isteyenler buraya yanıma gelsin!!

"Ben hayata negatif enerji yayarım. İsterseniz arkadaş olmayın benle. Yoksa hep üzgün olursunuz" dedim.

"Neden lan?" dedi selin.

Ne diyecektim?

'Ben sadomazoşizm o yüzden benle arkadaş olmayın amk" mı diyecektim?

Asla!

Yeni arkadaşlar bulmuştum ve onları da kaybetmeyi göze alamazdım. Hemen bi şeyler uydurmalıydım.

"Sıkıcıyım bu son günlerde."

"Niye?"

"Bilmem derslerden galiba"

"Anladım ama gül ya!"

"Niye?"

"Kızım hayata pozitif enerji yay biraz! Sende Rüya'nın tam tersisin anasını satayım"

"Gülmek istemiyorum"

"Yani diyorsun ki "hepiniz üzülün sürtükler" diyorsun"

"Tam olarak öyle değil siz üzülmeyin"

"Off Aylin!"

"Onu bunu bırakın da hadi D C oynayalım!" dedi azra.

"Hadi aylin sen de katıl yoksa ebeni sikerm"

"Aa çok ayıp Selin!" dedi Rüya dalga geçerek.

Bu kızlar garipti.

"Rüya sen de avakin life oyunundaki adorable setin aynısını yapmaya çalışma. Onun taklidini yapıp aynı şekilde oturuyorsun, yatıyorsun, yürüyorsun, koşuyorsun ve duruyorsun." dedi Selin. (Avakin life oynayanlar bilir)

Avakin life oyununu biliyordum. Ve o oyunu oynuyordum. Ben de adorable set yoktu. Ve avacoins 3,708 idi. Ama adorable set 4,999 avacoins idi. (Avacoins= oyundaki para)

Rüya kaşlarını çattı ve adorable setin aynısını yapmaya devam ederek "Hayır asla eski halime dönmem. Çok alıştım buna" Rüya sarı saçlıydı. Gözleri yeşildi. Ve gerçekten çok güzeldi. Maşallah. Pembe bi bluz giymişti. Altına da beyaz bi kot şort. Sarı saçlarını açık düz bırakmıştı. Beyaz spor ayakkabı giymiş ve beyaz uzun çorap giymişti. (Arkadaşlar Rüya'nın giydiği kıyafet ile avakin life oyununda arkadaşımın giydiği kıyafet aynın avatar olarak gösterecem. Bu arada fotoğraftaki spor ayakkabı ve makyaj dışında Rüya'nın giydikleri onlardır. Oturuşu da öyle.)

(Arkadaşlar yukarıdaki gibi slfksğd)Rüya'nın kombini hoşuma gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkadaşlar yukarıdaki gibi slfksğd)
Rüya'nın kombini hoşuma gitmişti. Avakin life oyunundaki gibi giyinmişti.

Kız oyuna bağımlı oldu amk.

"Rüya kaçınlı levelsin oyunda?" dedim. Başımı kaldırıp.

"Aylin sen o oyunu oynuyor musun?!!" diye bağırdı sevinçle.

"Evet Rüya bağırma" dedim sakince.

"Nick ne hemen söyle levelin kaç avacoins kaç elmas kaç???"

"Sakin nick *********** levelim 18 avacoins 3,708 elmas 4032" dedim.

"Oha amk elmasa bak!" dedi azra.

"Rüya sen de söyle?" dedim.

"Avacoins 82,402 elmas 18,882 level 20 nick ********" dedi.

Azra'nın gözleri faltaşı gibi açıldı.

"Nee?! 82,402 mi? Şaka mı yapıyorsun!" dedi bağırarak.

"Azra sen de söyle?" dedim.

"Nick ****** avacoins 2,418 elmas 2,842 level 19."

"Selin sen de söyle?"

"Benim nick **** *********. Avacoins 5,320 elmas 7,090 level 17" dedi.

Telefonumu açıp avakin life oyunuma girmiştim ki zil çaldı. Ve sohbetimiz de oyunumda yarıda kesildi.

"Neyse" dedim ve başımı masaya koydum.

Rüya bağırarak "Ben kantine gidiyorum" dedi.

"Bağırma bi amk" dedim.

"Anlasana Aylin kız hayata pozitif enerji saçıyor sende bok saçıyon anca" dedi azra.

"Aynen amk gül artık bıktım. Rüya sen de normal yürü!" dedi selin.

Rüya adorable setindeki gibi yürüyordu. Gerçekten çok tatlıydı.

"Rahat bırak kızı selin istediğini yapsın" dedim.

"Kim benle kantine gelecek. Hangi güzel prenses?" dedi Rüya yine adorable setteki gibi durarak. Gerçekten güzel benzetiyordu. Tam aynısı.

"Ben gelirim" dedim ve ayağa kalktım. Rüya yüzündeki gülümsemeyi hiç bozmadan yine adorable setteki gibi (Ben bi daha adorable setteki gibi demiyeceğim. Çünkü her zaman aynısını yapıyor Rüya. Alışmış kız zor alışılır.) yürümeye devam etti.

Kantine gelmiştik. Sıra neredeyse yoktu. Sadece sandalyelerde oturan öğrenciler vardı. Ben hemen nescafe aldım ve bi sandalye bulmaya başladım. Rüya ise hala sıradaydı ama 1 kişi kalmıştı. Sonra sıra ona gelecekti. Ben iki sandalye bulmuş oraya doğru ilerlerken elimdeki cam bardak yere düştü. Hemen eğelip toplamaya başladım. Ama elimin kanadığını farketmemiştim bile...

Rüya arkasını döndüğünde yerde elim kanlı yerdekilerini toplarken Rüya gözlerini faltaşı gibi açtı. Elindeki bisküvi yere düştü. Elini ağzına getirip çığlık attı. Sonra neden çığlık attığını sorar gibi suratına baktım ondan sonra onun baktığı yere baktım. Elime...

Çok fazla kanıyordu. Hem de çok fazla. Gözlerimin karardığını hissetim. En son öğrencilerin yamıma geldiğini Rüya'nın ise ağlayıp yanıma geldiğini gördüm.Sonra tamamen gözlerim kapandı...

DEVAM EDECEK CANLARIM =)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Biz, siz değilizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin