UPDATE ÉS NEM RÉSZ:/

200 4 0
                                    

Igen ismét itt vagyok, és ismét egy olyan résszel jöttem nektek ami csak egy update az életemből

Igen keveset tevékenykedek itt wattyn mostanába. Vagyis nem teljesen szó szerint, hanem van egy másik, könyvem és ahhoz írok részeket(egyébként az május fele lesz publikálva). Illetve volt egy eléggé para történetem, de nem írnám le, mert épp 1 órája múlt el a hatása.

Jó, inkább leírom: 2 körül feküdtem le aludni, és kb 3 fele valaki megfogta a karom és elkezdett lehúzni, majd miután ezt észleltem elkaptam a kezem magam mellé, majd rá pár percre a takarómat húzta le rólam...én ezt TÁGULT SZEMEKKEL néztem végig:) (csak kicsit volt befosatósélmény).. Itt nem tudtam mozdulni, de ébren voltam, majd mikor ennek vége lett, tudtam mozogni, majd rá 10-20 percre két kezet éreztem a nyakamon ami elkezdett folytogatni(kb 10-20 másodpercig volt szóval nyugi nem pusztultam meg) Itt sem tudtam mozdulni. Utána kb 20 percig sokkban néztem a plafont de egyébként IM OK:))). Illetve egész nap fájt a kezem(az a része ahonnan veszik a vért vagy tudjátok ahol behajlítjuk a kezünket) Illetve kb 1 órán át(most este) nem tudta járni mert nem éreztem a lában(ezáltal úgy mászkáltam a házban mint egy retardált  fóka:)))))    )  Egyébként elmeséltem osztálytársaimnak is, és ők is meglepődtek, de állításuk szerint ez egy alvásparalízis volt.

Alvásparalízis: Az alvási bénulás közvetlenül a REM atóniához kapcsolódik, ami az álmodást jelentő REM fázis természetes velejárója. Ha ez az elalvás előtt kapcsolódik be, akkor az érintett még ébren van, miközben a teste már álomba merült; ekkor hypnopog alvási bénulásról van szó. Ha ébredéskor még nem kapcsol ki, akkor az illető már felébredt, de a teste még nem; ezt hypnopompic alvási bénulásnak nevezik. Időtartama többnyire másodpercek, vagy percek, néha órák; ebben az esetben a szenvedő alany pánikba eshet. Mivel a REM alváshoz kapcsolódik, a bénulás nem teljes, az érintett tudja a szemét mozgatni. A narkolepsziától független alvási bénulást izoláltnak tekintik.

A bénuláshoz félelemérzet és hallucinációk is társulhatnak. A hallucinációk élénksége miatt is ijesztő ez a jelenség. A hallucinációs elemek éber rémálomként is magyarázhatók a különféle képzeletbeli objektumok miatt. Néhány tudós ezzel magyarázza a földönkívüliek általi elrablás és a szellemlátás élményét. Susan Blackmore és Marcus Cox (University of the West of England) kutatásai szerint inkább ehhez kapcsolódik a földönkívüliek általi elrablás élménye, mint a temporális lebeny kiegyensúlyozatlanságához. Egyes szerzők óvnak attól, hogy az alvási bénulást és a hallucinációkat bizonyítéknak tekintsék arra, hogy az alanyt kiskorában megerőszakolták.

Illetve ezek lehetséges okai: 

Fejjel felfelé, vagy háton alvásErős stresszHirtelen környezeti/életmódbeli változásokRémálmokAlkoholfogyasztás és alváshiány együttese

KIEMELEM MINDEN WIKIPÉDIÁRÓL VAN MIVEL LUSTA VAGYOK HAJNAL 1-KOR FOGALMAZNI:)

Tudatos álmodás: A tudatos álmodás az egy fajtája, melynél az alvó személy tisztában van tudatállapotával, felismeri, hogy épp álmodik, és jártasságától függően bármely elemét befolyásolhatja vagy meghatározhatja. A tudatos álmot éber álomnak, tiszta álomnak vagy (az angol lucid dream kifejezésből) lucid álomnak is nevezik. Az éber álmodás egyaránt lehet spontán vagy szándékosan előidézett 

Ennek elsajátításához: menj fel wikipédiára 

Egyébként a bénulásom alvásparalízis volt, viszont az éjszaka történtek valóságosak voltak...

Illetve szeretném leszögezni, hogy rengeteg dolgom van,ezért kevés időm van részeket írni ebbe a könyvembe

Gondolom sokan vagytok velem egyhelyzetben, hogy jövőre felvételi, és jönnek ezek a tavábbtanulásos tanácsadások a sulitokba. Elmondják hogy melyik suliba a legérdemesebb menni(gimnázium,szakiskola, vagy szakközépiskola)

gazából ezeket most nem írom le h melyikbe érdemes menni mert mindenki maga tudja hova akar menni.

Broken Hearts [M&M] [JAVÍTÁS ALATT] [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now