Reggel drága ikertestvérem keltett...
-Iza Izaaaaa kelj fel el fogunk késni!!-ugrott rám
-Takarogyj már a faszomba Elle!-ki akar bemenni iskolába egyáltalán?..
- Egy osztályba fogunk járni Marcusékkal!!-erre felkaptam a fejem
-Hogy miiii??!!-kapkodtam magamra a ruhámatElkezdtem a reggeli rutinom, vagyis felöltöztem, elraktam a kajám, fogatmostam, és tettem magamra egy kis szempillaspirált. Igen, utálok sminkelni. Magd kifésűltem a hosszú szőke hajamat, és hagytam vállamra omlani. A csuklómra tettem egy hajgumit, és indulhatunk is. Persze, itt sem maradhatott el, a tipikus "szerinted még emlékeznek ránk?" duma Elletől.
-Figyu Elle..én nem emlékszem rájuk, hogy, hogy néznek ki, az arcuk sem ugrik már be egyből.
-Nekem se, de tudom, hogy a BFFeink, és ha ott lesznek, fel fogjuk ismerni őket.Ezek után szépen lassan bebattyogtunk a suliba, és megkaptuk a könyveket, az órarendet. 3 osztályfőnöki után indultunk volna haza. De nem:) mert mikor is jön össze bármi is nekünk? Soha. A tanár bent tartotta az osztályunkat. Ez egy "évnyitó" buli. Ne arra a szokásos "elunomazagyam" beszédre gondoljatok, amit minden év elején, közepén, ünnepeknél, és év végén eldumál a diri, hanem egy osztálybulira. Ez az iskola hagyománya. Minden év elején egy évnyitó buli van. Osztályonként...de először be is kellett mutatkozni. MErt itt az a szokás, hogy a buli kezdeténél kell ejteni magadról pár szót.
Amint elmondtam a mondókámat Elle rögtön belekezdett, mert ránéztem azzal a nézéssel. Azzal a nézéssel, amit annyit mond: Haladj már a faszomat már beléd beszélnünk kell...
Miután Elle gyorsan ledarálta a mondandóját, vagyis bemutatkozását, kirángattam a lány wc-be. És elkezdtem a mondókámat.
-Na Elle fi...-zavarták meg a csöndet a TikTok fanjainkk-igen itt is vannak fanok..
Miután elmentek innen folytattam
-Elle figyu én kurvára rossz sejtésem van, szerintem haza kellene mennünk, nem akarok ezek közt a barmok közt lenni egész estig.
-Iza nyugodj már le. Annak ellenére, hogy te vagy a nagyszájú flegmaság királynő, eléggé betoji vagy egyes helyzetekben.Mikor bementünk a terembe, a tanár nem volt bent, és tele volt Jack Danielses piás üvegekkel, borokkal. Minden szeszes itallal, amit el tudsz képzelni. Beljebb mentünk, és akkor vettük észre, hogy egy szöszi odamegy, és bezárja az ajtót, majd rám tekint. Az a tekintet. Az a haj..talán..ő lenne Martinus? Biztos nem. Egy csomó szöszi van még ebben az osztályban.
Ameddig Elle ismerkedett az osztály ribancaival(ami meglepően kevés volt) addig én kitettem pár insta storyt, hogy mennyire unom ezt a rohadt bulit, majd miután vettem volna fel az egyik insta storyt, az egyik szöszi( a sok közül) odajött hozzám. Letettem a telefonom, majd az ablakhoz siettünk.
Elkezdett arról beszélni, hogy ez az osztály tele van ribancokkal stb stb. Aztán elment ivott pár felest, és kissé becsiccsentve tért vissza hozzám. Amint ezt Elle észrevette rohant a telefonomhoz felvenni insta liveba...igazán jó testvér. Nem tudom mi a neve a gyereknek, aki rám mászott, de eléggé idegesítő, és szorításából lehetetlen szabadulni. Árad belőle a fülledt alkohol szag, amitől ha nem lenne itt az egész osztály már kidobtam volna a taccsot...már le akart smárolni, de én ellenkezdtem, aztán megütött, eléggé erősen, amitől sírni kezdtem. De még így sem engedtem, hogy rángasson mint egy rongybabát. A többiek csak röhögtek..mint valami idióták.
Aztán odajött még egy szöszi..
-Hallod Scarl addig takarogy míg takarodhatsz vagy kitöröm a lábad és feldugom neked!!-förmedt rá..tiszta én, csak fiúban
-K-Kösz-Köszönöm..-öleltem meg sírva
VOCÊ ESTÁ LENDO
Broken Hearts [M&M] [JAVÍTÁS ALATT] [SZÜNETEL]
FanficIza és Elle az új suliban? A híres TikTokker ikerpár? Marcus és Martinus Gunnarsen a suli két nőcsábásza már minden lányon átmentek. Csak rajtuk nem. Elvégre, az újakon is át kell mennie valakinek. De persze. Mint minden storyban. Itt is a nagy Mar...