ENYHE PERVERZIÓ

369 12 1
                                    

Gerda. Ő viszont nem tudott semmit arról, amit Tinusék csináltak. Kikerekedett szemekkel nézett ránk, és én úgy éreztem, hogy mindjárt lesül a bőr a képemről.

-Martinus meséld is el mi történt?-sétáltam oda az anyjához.
-Hát az úgy volt, hogy akartam venni Izának valamit, de nem volt rá pénzem, és ezért most "össze kellett jönnöm" ezzel a csajjal, és most megkaptam rá a pénzt és le is járt az idő, ameddig vele kellett lennem.
-Martinus Gunnarsen ugye tudod, hogy ezért büntetés jár?-itt elkezdtem kuncogni
-Csak akkor, ha Izát is megbünteted, végül is velünk lakik, és neki is van pár rossz dolga. Pl reggelente megkerget.-kacsintott rám, ekkor a mosoly lekerült az arcomról, Anne Martinus mellé állított
-Nos gyerekek. 2 hétig szobafogság, hogy megtanuljatok viselkedni. Ebben a 2 hétben én, apád,Emma és Marcus elmegyünk Hollandiába.

Húúú dejó..most 2 hétet tölthetek el vele, ami nem lenne akkora probléma, ha már nem ma mennének, és nem zárta volna be Anne az ajtót, és nem kezdene felém közeledni. Félreértés ne essék, csak addig zártak be, ameddig el nem indulnak. Tinus addig ütemesen halad felém, én meg az ajtó melletti falnak voltam dőlve, csukott szemmel.

Kicsit még álltam ott, mint egy idióta, aztán 2 fórró kezet éreztem a derekamhoz, majd egy Martinust hozzámsimulni. Kinyitottam a szememet, majd egy gyönyörű barna szempárral találkoztam. Amelyek csak úgy csillogtak, mintha most sírta volna ki az összes bánatát, pedig nem ez történt.

-Lekváros a szád.-fogott meg egy zsepit.-hagyd majd letörlöm.
-Öhm..oké.-ekkor viszont nem törölte le, hanem megcsókolt.
-Hmm...nagyon finom ez a lekvár. Kaphatok még?
-Nyeeeem amúgy sincs lekvár.-montam, ekkor elővett a fiókból egy kanalat, és egy barack lekvárt.
-Honnan és hogyan te most szivatsz Gunnarsen?-nevettem
-Én soha.-kacsintott

Majd a kanállal rákent  a számra egy kis levárt, én meg már kaptam volna be a kanalat, de neeem neki a számra kellett kennie. Nem habozott, szenvedélyesen megcsókolt, s az ágyra borított. Apró csókokat nyomott az ajkaimra, és ezt még egy csomószor meg is ismételte, majd a nyakamat kezdte el vad csókokkal hinteni, és 2 helyen ki is szívta, de mivel azok nem voltak látható helyen, ezért nem szóltam neki. 

Broken Hearts [M&M] [JAVÍTÁS ALATT] [SZÜNETEL]Onde histórias criam vida. Descubra agora