Másnap reggel ismét suli...aaa de fasza az egész, igaz? Ma sem megyek haza.
Miután felöltöztem, reggeliztem, úgy döntöttem felébresztem a kis Tinukát is.
-Tinukakaaaaa!!!-ugrottam az ágyra
-Anyuuu még 5 percet!!-húzta magára a takarót
-Gunnarsen,Gunnarsen...Szia Iza Chryssanthandernek hívnak 14 éves vagyok és nem az anyád.-nevettem fel
-IZAAAAA!!!!!!-pattant ki az ágyból, majd kergetni kezdettMiután végigkergetett a házon, újra a szobájába kerültünk, én meg szerencsétlen megbotlottam a táskájában, ő is és ketten az ágyra estünk. De ez ááhhh, miért ment volna simán..rám esett telibe. És ezt pont velem, igaz?
-ahh cicamica..ha már itt vagyunk az ágyon...egyedül itthon..hmm, mi lenne ha...grrrr...tudod cicuka..-vetette be perverz vigyorát
-bökd már ki te szerencsétlen.-nevettem fel, mire még közelebb jött a fejével
-Huncutkodnánk.-lehelte ajkaimra, amitől kirázott a hidegPersze nem attól, hogy baszni akar, hanem attól, hogy forró lehellete az ajkaimat érte. AAAAWWW..megőrülök..de nem mutatom ki!
-Tartogasd meg annak, aki majd el is fogadja a kis ajánlatod.
-Addig leszek kanos, és addig fog állni a nagyfiú, ameddig bele nem ült.-húzott magához hátúlról
-Na arról ne is álmodozz Gunnarsen! Nem fogok beled baszni.-fordultam meg
-Na de babykee.-motyogta ajkaimra JÉÉZUUUSOOOM meghalok tőleMire visszatértem a jelenbe ismét megszűnt köztünk a távolság, és ha nem fog, azt hiszem helyben esek össze. Azt hiszem beleestem ebbe a gyerekbe.
Mondjuk..kurva dögös lett, az a haj, az a szem jézusom...
-Na, megyünk suliba?-karolta át a derekam
-Nem.-pöcköltem meg az orrát
-Én sem terveztem.-majd újra megcsókoltA nap további részében TVztünk,ettünk, és eljött a fürdés ideje.
-Tinuka elmentem fürdeni!-mondtam
-Megyek én is!
-Arról ne is álmodozz!!-mondtam ijedten
-Pedig már elképzeltelek úgy.-ölelt magához
-Perverz.-nevettem-De ez így nem ér!
-Mi nem ér?-nevettem el magam
-Hát miattad feláll a főnök te meg így lekoptatsz és segíteni sem segítessz rajta.
-Valaki majd biztos fog, de én nem fogok abba beleülni.-utaltam a kis Tinusra(mindneki tudja ki az szerintem :) )Miután egyesével fürödtünk, felvettem a pizsamám, ami egy póló, és egy rövidnaci volt. Tinus kijött egy szál alsóban a fűrdőből, félig vizes hajjal. Nagyon dögös volt. Haha...mikor nem? Befeküdt mellém, és magához húzott, én pedig megfordultam, és átöleltem. Így aludtunk el. Hajnal körül lehetett, mikor...
Haha elhoztam az új részt rohadtul nem tudok aludni gratuláljatok nekemXDDDDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Hearts [M&M] [JAVÍTÁS ALATT] [SZÜNETEL]
Hayran KurguIza és Elle az új suliban? A híres TikTokker ikerpár? Marcus és Martinus Gunnarsen a suli két nőcsábásza már minden lányon átmentek. Csak rajtuk nem. Elvégre, az újakon is át kell mennie valakinek. De persze. Mint minden storyban. Itt is a nagy Mar...