5. KAPITOLA

949 80 9
                                    

Jamese myšlenka, že by se mohl stát ilustrátorem úplně pohltila. Čím více informací si o studiu na mudlovské univerzitě zjistil, tím více si byl jistý, že je to jeho budoucnost. Poprvé si našel práci mezi mudly – po večerech dělal barmana v nedaleké hospodě, přes den studoval v knihovně. S Teddym trávili hodně času a James si začal všímat různých drobností – jako například, jak si Teddy roztržitě pročesával rukou vlasy. Jamesovi to přišlo neodolatelné.

Jednou, když se pozdě v noci vrátil z barmanské směny, našel Teddyho sedět v potemnělém obývacím pokoji, čelo měl opřené v dlaních a strnule zíral na podlahu.

James si k němu přisednul. „Stalo se něco, Teddy?" zeptal se.

„Alex se se mnou rozešel," vyrazil ze sebe třesoucím se hlasem Teddy.

James ho pevně objal kolem ramen. „To mě moc mrzí, řekl ti proč?"

„Obvyklé kecy," povzdechl si Teddy a položil se do Jamesova obětí. „Myslím, že na tebe žárlil..."

James byl zaskočený: „Proč by na mě..."

Teddy se zoufale zasmál: „Jsi mladý, vypadáš skvěle, jsi kouzelník stejně jako já. Měl pocit, že s tebou svádí neustálý boj o moji pozornost..."

„Ale vždyť já přece nejsem..." mumlal James.

„Gay," dokončil větu Teddy. „Já vím," a hořce se usmál.

„To jsem nechtěl říct. Chtěl jsem říct, že nejsem žádná Alexova konkurence."

„No, on tě tak asi viděl..." konstatoval Teddy.

Nechtěl říct, že není gay? Znamená to, že možná je gay? Nebo si není jistý? Honilo se hlavou Teddymu.

James už raději nic neříkal, v hlavě se mu vyrojilo tisíc nápadů. Místo toho jen položil bradu na Teddyho temeno, přivřel oči a vychutnával si jemnou vůni heřmánkového šampónu, která se linula z Teddyho vlasů.

Dlouhé ticho rozbil Teddy otázkou: „Jamesi, na co teď myslíš?"

Jakoby Teddyho vůně a tělesná blízkost rozbila Jamesovu ostražitost, bez zábran vyslovil svou poslední myšlenku: „Jaké to je líbat kluka..."

James cítil, jak Teddy ztuhl. Pak otočil hlavu směrem k Jamesovi. Ve světle pouliční lampy, které dopadalo do pokoje, zahlédl James na Teddyho tváři drobný ruměnec.

Teddy se nepatrně usmál: „Chceš to zkusit?"

James přiblížil své rty k Teddovým. Mezera mezi nimi se zmenšovala, až se jejich rty setkaly. Teddy naklonil hlavu mírně na stranu a jazykem přejel Jamesův spodní ret. Jamesem projela vlna vzrušení a rty pootevřel. Teddy mezi ně vnikl jazykem, vyhledal Jamesův jazyk a zapojil ho do polibku. Po chvilce divoký pohyb jazyky ustal. Oba přestali tlačit svoje rty k sobě. Na rozloučenou stiskl Teddy Jamesův horní ret jemně mezi zuby, otisk pak okamžitě překryl posledním drobným polibkem.

Pak se Teddy zvedl, zamumlal dobrou noc a odešel do své ložnice.

James zůstal sedět na gauči jako ve snu, nevnímal, jestli je noc nebo ráno. Uvědomoval si jedině svou postupně opadající erekci.

Nejlepší polibek mého života.

JEDDY a riskantní krokKde žijí příběhy. Začni objevovat