Večeře a jedno pivo se nakonec o pár piv protáhla, úplně vyčerpaní a lehce omámení alkoholem se James a Teddy svalili na gauč.
Teddy několika švihy hůlkou uvařil kávu a oba hrnečky odlevitoval na konferenční stolek.
„Víš, že ti kouzlení v opilosti opravdu jde?" obdivoval James Teddyho schopnosti. „Já bych to vylil."
„Ty máš doživotní zákaz vytahovat hůlku, když piješ," pohrozil mu žertem Teddy. „Mimoto, zas tolik jsem toho nevypil."
James souhlasně zamručel. Teddy se na něj zadíval přes svůj hrnek s kávou a pohled mu sklouzl z Jamesových očí ke rtům. Jamesův žaludek se začal kroutit očekáváním a nervozitou. Teddy si ten bezděčný pohyb očí uvědomil, rychle uhnul hlavou a svůj zrak zaměřil na hrnek, který odložil na konferenční stolek.
Políbíme se? Prolétlo oběma hlavou.
James obvykle nemíval zábrany udělat první krok, ale s holkami to bylo o tolik snazší. Byl si vědom, jak po něm dívky pokukují, chichotají se, kdykoliv se na ně usmál a červenají se, jen když jim pohled oplatil. S Teddym se bál odmítnutí – měl strach, že ho nebude brát vážně, nebo že dalším krokem zničí jejich přátelství.
Udělej něco, udělej to! Křičel sám na sebe v duchu James.
Najednou viděl svou ruku, jak se natahuje k Teddyho obličeji. Uchopil jeho bradu mezi palec a ukazováček a natočil mu hlavu směrem k sobě. Naklonil se k polibku a na setinu vteřiny vyčkával, jestli Teddy sám překoná poslední milimetry, které dělily jejich rty od sebe.
Teddy ani nedýchal a prostor mezi nimi uzavřel. James se okamžitě položil do polibku a dravě ochutnával jeho rty. Pomalu se přibližoval k Teddovi, své nohy propletl kolem jeho těla a rukou ho přidržoval za zátylek. Brzo pocítil vzrušení ve svých kalhotách.
Teddy vydechl a rozpojil jejich rty. Odtáhli se od sebe, aby chytili dech. Teddy se vytrhl z Jamesovy tělesné blízkosti, oba se na sebe upřeně dívali a Jamesovy oči se zachvěly zklamáním.
„Děje se něco?" zašeptal James a rukou se domáhal ujišťujícího doteku.
„Nechci být tvůj experiment," vyštěkl polohlasně Teddy.
James frustrovaně zaúpěl – nevěděl, co na to říct. Vnímal, jak mu vlastní erekce zabraňuje uvažovat jasně. Zkusil Teddyho námitku přejít a znovu ho políbit. Teddy ho prudce odstrčil.
„Myslím to vážně, Jamesi, nechci, abys toho později litoval..."
„Ale jak můžu litovat něčeho, co jsem nevyzkoušel?" rozčílil se James.
Teddy si ho měřil pohledem a uvažoval nad možnými scénáři dalšího vývoje.
James někde ve svém nitru našel dost oduševnělosti, aby mohl Teddymu argumentovat: „Já si nepotřebuju vyzkoušet, jestli mě vzrušují chlapi, protože vím, že TY mě přitahuješ. Ostatní muži v tom nehrají žádnou roli. Ale jestli po mně chceš ujištění, že až to necháme dojít kamkoliv, kam budeš chtít, pak že zůstaneme navěky spolu – duhy, jednorožci a to ostatní, tak to promiň. To ti nezaručí nikdo... Na začátku každého vztahu to musíš risknout."
„To myslíš vážně?" ujišťoval se Teddy.
James se lehce usmál a pohladil Teddyho po tváři, pak ho k sobě přitáhnul a znovu políbil. Teddy do polibku zašeptal: „Chci to risknout s tebou."
ČTEŠ
JEDDY a riskantní krok
ФанфикJames, nejstarší syn Harryho Pottera, ukončil školu v Bradavicích a všichni mu předpovídají skvělou budoucnost. On je ale trochu ztracený nejen ve světě, ale také sám v sobě. Cestu ven mu ukáže otcův kmotřenec - Teddy Lupin, a ze znovuobjeveného přá...