Ruch.. Tajne Narady

32 4 0
                                    

Gdy wszyscy weszli do pokoju Cesar zamknal drzwi. Pierwsze co zauważył Okoń to seksowne majtki wiszące na ścianie z napisem „Imperium". Uznał że każdy lubi to co chce po czym spojrzał na Cesara. Warmińsko-Mazurus natomiast zamyślił się, ciagle myślał o Carze. Jednak musiał się otrząsnąć z tego powodu iż były tajne narady.

-A więc, podczas WIELKIEJ uczty wszedł do nas jakiś plebs, demokrata. Powiedział że to koniec Imperium. Oczywiście wiem że to mógł być tylko żart ale moje seksi majtki mówią co innego.

-Marku wiesz przecież że wiele ludzi już robiło sobie takie żarty. Tak jak na przykład ten komunista Rudzkjusz. Chciał on zrobić rewolucje a zakończyło się to na nagraniu serii z jakiejś głupiej gry o nazwie „Majnkamft" czy jakoś tak. A co ty o tym sądzisz Mazuriuszu ? - zapytał się Okonius patrząc na Warminsko-Mazurusa.

-Mam to szczerze w dupie i nawet nie wiem co tutaj robię - odpowiedział Mazuriusz rozglądnąć się jeszcze raz po pokoju.
-pewnie obaj macie racje, mogą to być żarty i powinnismy mieć to w dupie ale seksi majtki nigdy nie kłamią - rzekł Cesar patrząc na pozostała dwójkę.

Po zakończeniu narad Okonius oraz Warmińsko-Mazuriusz poszli do swoich domów a Cesar natomiast poszedł zaznać przyjemności przy użyciu rąk.

Poszedł do Cesarskiego masażysty którego znał od dawna. Masażysta masował Cesara przy okazji doradzając mu jak zwykle w niektórych kwestiach. Kiedyś na przykład masażysta doradził Cesarowi żeby nie jeść kanapki z mydłem gdyż może być w nim zawarta duża ilość szkodliwych gazów.

Historia Psohomarów - Opowieść Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz