Т/И е момиче което обича да слуша кпоп и като цяло корейската култура. Тя слуша BTS вече от 2 год и се надява да отиде някога на концерт на BTS. Но за жалост тя живее в държава в която много малко души слушат BTS и кпоп. Тя имала всичко на BTS и най голямата и мечта била да ги види на живо.
Един ден докато се прибирала от училище решила да отиде до магазина да си купи нещо и изведнъж се сблъскала с едно момче. Тя му се извинила той е погледнал и тогава момичето попитало:
Т/И: "Познавам те от някъде"Taehyung: От къде може да ме познаваш?
Т/И: Не знам виждала съм те някъде!
Taehyung: Много странно! Как се казваш?- попитал Тае
Т/И: Казвам се Т/И,а ти?
Taehyung: Аз се казвам Kai .
Т/И:много хубаво име - отвърнала тя.
Тогава Тае попита: Наблизо ли живееш?
Т/И отговорила: Ами не. Малко съм далече.
Тае предложил да я изпрати до тях, тъкмо да се опознаят.
Т/И: Не няма нужда!
Тае: Настоявам!
Т/И: Ох,окей!
След 5 мин
Тае: А ти на колко си , че забравих да те питам?Т/И: На 18, а ти?
Тае: Аз съм на 24.
Т/И: Знаеш ли защо си ми толкова познат?
Тае: Защо?
Т/И: Ами защото аз слушам една корейска група на име BTS и вече 2 год я слушам. Мисълта ми беше, че ти много приличаш на моят баяс(това е най-любимият ти певец от цялата група). Ти наистина много приличаш на него, на едни и същи години сте, гласът ти прилича на неговия и изглеждаш като него.
Тае: Ъмм, не знам за какво ми говориш. Не познавам никакъв Тaehyung или Тае. За пръв път го чувам този.
МАЛКО ВЪВЕДЕНИЕ
ТАЕ ИЛИ ТАКА НАРЕЧЕНИЯ Kai е дошъл заедно с другите мембъри да изненадат Т/И , защото те знаят , че тя иска много да ги види, но няма възможност да отиде на концертите им! ЗАТОВА ТАЕ Е ПОД ПРИКРИТИЕ И Е МАСКИРАН.През следващите 5 дни Тае ще бъде под името Kai и ще бъде приятел с момичето. На 5 ден ще я изненадат всички и ще има малка изненада за нея!
Нека да продължим нататък!Т/И: Почти стигнахме- каза Т/И и се усмихна.
Тае: Ол,много хубава къща имаш🙂!
Т/И: Не е нищо особено, но ти благодаря Kai!
Т/И: Е аз ще влизам. Беше ми много приятно! Надявам се да се видим отново!
Тае: Чакай! Може ли да те попитам нещо.
Т/И: Питай.
Тае: Може ли да ми дадеш телефонния си номер.
Т/И: Ъмм, за кво ти е?
Тае: Ами, за да мога да ти се обадя, за да се видим отново!
Т/И: Ох окей. Записвай.....
Тае: Записвам
Т/И: 0867493621
Тае: Готово!
Т/И: Доволен?
Тае: Даа, благодаря! -отиде при нея и я прегърна
Т/И: Чао!
Тае: Чао!
ТОВА БЕШЕ КРАЯТ НА ЧАСТ 1!
ОЧАКВАЙТЕ 2 скоро.....! КАКВО ЛИ ЩЕ СЕ СЛУЧИ?