Петък-8:30
Т/И се приготвя за училище. Оправя си раницата и тръгва.През това време Тае и другите се приготвят за големият ден..
17:00
Т/И се прибира вкъщи..
Вече се прибрала и изведнъж телефона и звъни. Звъни и "Кай"(Тае).Т/И: Да, Кай?
Тае: Какво правиш?
Т/И: Ами току що се прибрах.Ти?
Тае: Приготвям едни неща..! Ще дойдеш ли при мен след 20 мин?
Т/И: Ъъъъм защо?
Тае: Нали ти казах, че ще има едно нещо специално за теб!
Т/И: Окейй след 20 мин съм при теб!
През това време всички се готвят за изненадата, която са й подготвили.
Тае: Ок момчета готови ли сте?
Джин:ДА!
Хоби: Разбира се!
Юнги: Винаги готови!
Джуни: Нямам нетърпение!
Куки: Нямам нетърпение да видя реакцията й!
Джимин: Сигурно ще откачи!!Някой чука на вратата...
Тае поглежда и вижда че е Т/И
Тае: Момчета хайде по местата. ДА ЗАПОЧВАМЕ!!!Тае: Хеййй Т/И ти дойде!
Т/И: Дааа разбира се! Нямам с нетърпение да видя каква е таз радост през последните дни за днес!
Тае: Нека да започнем! Хайде влез!
През това време момчетата са в стаята и чакат да дойдат. Те са угасили лампитеТае: Добре, време е да ти кажа едно много важно нещо за живота ми и да видиш истинската ми самоличност.
Т/И: А Моля!??!
Тае: Да! Истинското ми име не е Кай, а е......
Не ме ли позна толкова много време?Т/И: Не
Тае: Аз съм Kim Taehyung от BTS!
Т/И: ТОВА НЕ Е ВЪЗМОЖНО!!!
Тае: Искаш ли да видим?
СВЕТКАТ ЛАМПИТЕ И ВСИЧКИ ЗАЕДНО И КАЗВАТ ИЗНЕНАДААА!!!!! СЛЕД ТОВА СЕ НАРЕЖДАТ ПРЕД НЕЯ ,А ТАЕ СИ МАХА МАСКАТА С КОЯТО Е БИЛ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 5 дни!!!Т/И не знае как да реагира и затова почва да пищи и са ги прегръща всички.
Не мога да повярвам, че сте тук пред мен, но как разбрахте за мен и как дойдохте до тук?