Глава 18: Годишнина?!

38 3 0
                                    

След като вече са готови дойдоха и останалите.

Джимин:Еш пък тези как са украсили. Браво бе!

Т/И: Ами аз нищо не съм украсявала. Докато се приготвях в банята Тае е приготвил всичко. Но скъпи.. защо си се постарал толкова?

Тае: Ще видиш скъпа...ще видиш!

Джун: Хайде да сядаме вече и да правим нещо.

Куки погледна мазно Джимин и той се сети защо!

Куки: Хайде да играем! Това е нашата традиция! Кой ще е първи?

Джин: Охххх не знам....
Нека да вземем едно шише и който се падне 1вия път той ще избира!

Хоби: Аре

Взеха едно шише и го завъртяха
Падна се...... Юнги
Юнги: Ох защо винаги аз съм пръв?

Куки: Хахах вселената те обича.
Кво избираш?

Юнги: Ми предизвикателство. Знам че ще съжелявам!

Куки: Хммммммм..... А сетих се. Да вземеш една чаша с бира и да я изпиеш наведнъж.

Юнги: Аре дайте ми.
Изпи я и седна отново на земята.

Хоби: Следвашият е...... Тае

Тае:Оххх йес най-накрая!

Джимин: Какво избираш?

Тае: Предизвикателство и му намигна като знак, че е готов за изненадата!

Джимин: Океййй предизвиквам те да направиш на Т/И най-прекрасната изненада!

Изведнъж изгаснаха лампите и светнаха едни малки свещи, които бяха наредени на сърце.
Всички очакват да видят какво ще стане .
Т/И се чуди какво се случва и вижда че Тае идва към нея с някакъв плик.

Тае: Скъпа Т/И......
Искам да ти кажа нещо много специално.
Не знам как да опиша любовта си към теб. Нямам думи да я опиша. Ти си ми най-важният човек в моят живот и винаги ще бъдеш! Не знам какъв е този късмет, че те намерих благодарение на изненадата ни аз от първият път когато се видяхме се влюбих в теб.
Обичам те с цялото си сърце любов моя! Честита годишнина любима моя! И по този повод искам да ти дам нещо.

Meet with Tae Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz