Всички се приготвят.. Т/И е решила да изненада Тае и да облече любимата му рокля. Тя се е нагримирала и чака Тае да стане готов. Юнги е почти готов. Кук още се гласи. Хоби си танцува, а Джимин се чуди още какво да облече! Джин и Джун са в стаята. Джун искаше да си сложи новите очила, но по "случайност" те се счупиха, затова Джин даде неговите му.
Джун: Мерси, бро!
Джин: Винаги, бро. Всички знаем, че си непохватен и имаш кашкавалени ръце хахахаха!!
Джун: Хаха мноогооо смешно. Ок ние сме готови то е 19:55 да излезнем отпред и да ги чакаме.
19:59
Т/И: Скъпи? Готов ли си?
Тае: Да скъпа, готов съм! Как изглеждам?
Т/И: Мнооогооо секси!!! Ами аз?
Тае: Мнгоооооо секси маце! Нали знаеш после след клуба си ми обещала нещо!!
Т/И: Ъъъъммм какво?
Тае: Когато беше пияна ми каза, че вечерта ти ще си по-лошата и че можеш много повече неща.
Т/И: Еми явно ще се позабавляваме после!! Отиде пред него и го целуна.
20:00
Вече всички са готови и ще тръгватДжимин:Всички ли сте тук?
Всички: Дааам. Да тръгваме..
Хоби: Аааа Джимин!? Къде е този клуб.
Джимин: Амиии тук наблизо е. До 10 мин сме там! Следвайте ме!
Тае: Както кажеш шефе.. хахахахаха
Как изглеждат докато вървят...
Юнги както винаги е с неговите слушалки и слуша музика.
Тае и Т/И се държат за ръце и си говорият.
Джун слуша daddy jokes на Джин и се смеят.
Кук постоянно се гледа да види как изглежда.
Хоби си слуша Kiki do you love me и си танцува, а Джимин се опитва да не се загубят.След около 20 мин
Джимин: Е, хора пристигнахме!Т/И: Лол! Колко е красиво!
Тае: До сега не си ли ходила, скъпа?
Т/И: Ами не... моля Ви не ми се подигравайте.