7|

577 52 6
                                    

Gece vakti Junmyeon babasının odasına girdi ve yatağının yanında olan telefonu aldı. Şirketin sohbet grubuna girerek karıştırmaya başladı. Aradığı ismi bulunca durdu ve numarasını kaydetti. Mutfağa geçip kahvaltı hazırladı ve babasının aşağıya inmesini bekledi. Babasına hafif baş selamı verdi ve gülümseyerek evden çıktı.





Sokakta biraz gezinerek öğle paydosunu bekledi. Ve gördüğü bedeni takip etmeye başladı. Dünkin den farklı olarak eski, klasik bir kafeye girdiler. Ellerini birbirine kavuşturarak yanına ilerleri. Oh Sehun kafasını kaldırarak Junmyeon'a baktı. "Aw acaba tanışıyor muyuz?" Kim Junmyeon sorsuna gülerek kafasını iki yana salladı. "Babamın şir-" Oh Sehun merakla gözlerini büyüttü. "Ah Bay Kim'in oğlu olmalısınız." Kim Junmyeon elleriyle ritim tutmaya başladi ve onu onayladı. "Nerden anladınız?" Oh Sehun sıcak bir gülümsemeyle kahvesinden bir yudum aldı. "Çok benziyorsunuz." Junmyeon gelen ani cümleyle suratını düşürdü. " Oh demek öyle. Öyle düşünüyorsun." Oh Sehun kafasını eğdi ve cevapmadı. "Söylediğim bir şeye mi sıkıldınız. Junmyeon tekrar sıcak bir gülümseme takınarak önünde ki suyu içti. "Hayır,hayır çok naziksiniz biraz rahatsızım sadece." Sehun kafasını salladı. "Biraz dolaşmak- yani eğer istersen?" Oh Sehun ellerini telefondan çekti. "Hmm tabii ki." Junmyeon heycanla hemen ayaklandı. Hesabı ödemek için birlikte kasaya doğru gittiler.

Ve tanrı oturduğu yerden kafasını salladı. Aptal Junmyeon Oh Sehun'la asla olmamalı.

Born To Die | hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin