Kim Junmyeon sabahın ilk ışıklarıyla kalktı ve yüzünü yıkadı. Fotoğraf makinesini almak için odasına yöneldi. Masanın üzerine koyduğu fotoğraf makinesini bulamadı. Sinirli bir şekilde odanın kapısını çarpıp babasının odasına yöneldi. Kim Junmyeon'un girişiyle ayaklandı. Kim Junmyeon bağırarak babasına tehditler savurdu. Elleri titreyen babası istemeye istemeye elindeki fotoğraf makinesini ona uzattı. Kim Junmyeon fotoğraf makinesi kaptığı gibi bir hışımla evden çıktı. Yolda gezinirken eski bir kafe farketti ve içeriye girdi. İçerisinin taze kahve kokusunu içine çekti ve en dip köşeye oturdu. Yanına bir garson yaklaştı uzun boylu esmer tenli sıkı vücudlu biriydi kendisi Kim Jumyeon'un ilgisini çekti. Kim Junmyeon ona gülümseyerek döndü. "Bir americano lütfen." Esmer genç gülümseyerek siparişi defterine yazdı ve kahve makinasına doğru ilerledi. 7 dakika sonra Esmer genç elinde bir americano ile geri döndü ve Kim Junmyeon onu eliyle karşına oturması için işaret verdi. "İsminiz nedir?" Esmer genç ellerini masanın üzerine koyup cevapladı. "Kim Jongin." Kim Junmyeon gülümsedi. "Ben Kim Junmyeon tanıştığımıza memnun oldum." Kim Jongin gülümseyerek Kim Junmyeon ile tokalaştı. Aralarında uzun bir sohbet sürdü ve Kim Junmyeon vardiyası bitince Kim Jonginle buluşmak için sözleşti. Kim Jongin onu kapıya kadar uğurladı. "Çok yazık olacak." Kim Junmyeon kapanan kapının ardından fısıldadı.
.....................................................................
Belirledikleri saatte Kim Junmyeon kafe kapısının orada oldu. Kapının sürgüsünü çekip kilitleyen Jongin'e bakarak gülümsedi. Birlikte karanlık bir sokağa doğru adımladılar. "Gülümse." Kim Jumyeon kamerasıyla Kim Jongin'in güzel bir fotoğrafını çekti.
....................................................
Gün aymaya başladığında Kim Junmyeon kahvaltıya indi. Babası haberleri açtı ve sesini yükseltti. "Bu sabah saat 7.30 sularında Kim Jongin adlı Üniversteli gencin parçalanmış ve cansız bedeni Jongna-gu da bulundu. Üstünden çıkarılan eşyalardan ölümünden önce çekildiği sanılan resmi ekranlara yansıtıyoruz." Kim Junmyeon gördüğü resimle tekrardan gülümsedi. Babası hiçbir şey yokmuş gibi davrandı ve bulaşıkları toparladı.
Şu ana kadar yazdığım en uzun bölüm olabilir djakzmqkzkkw. Umarım hoşunuza gitmiştir sağlıcakla kalın♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | hunho
FanfictionKim Junmyeon öldürmeden önce avlarının fotoğrafını çeken bir seri katildi taa ki son çekti fotoğrafta ki çocuğa bağımlı olana kadar