8|

566 48 2
                                    

Oh Sehun heycanlı bir şekilde aile hayatından bahsederken Junmyeon onu ilgiyle dinliyordu. Birlikte yürüyüş yaparken yağmur birden suyunu üstlerine doğru boca etmeye başladı. İkili sessiz ve karanlık sokakta gülüşerek yağmurdan kaçmaya başladılar. "1 sokak daha ilerlersek evime varmış olucaz." Kim Junmyeon Oh Sehun'u başıyla onayladı. Oh Sehun eve varınca kapıyı açtı ve Junmyeon'un geçmesi için kenara çekildi. "Hava çok yağmurlu ve araba baya uzakta kaldı gecenin de saat ikisi bu gece bende kalabilirsin eğer istersen." Junmyeon kafasını salladı. Sehun onlara kuru kıyafet vermek için odasına çıktı. Ellerinde ki kuru kıyafeyleri Junmyeon'a uzattı ve banyoyu işaret etti. İkili üstelrini değistirdikten sonra birlikte koltuğa oturdular. " Gördüğün gibi evim 2+1 bir tane oda var ama içeride sadece yatak var biraz boş anlayacağın. Sen benim odam da yatarsın bende orda." Junmyeon kafasını iki yana salladı. "Bu evin sahibi sensin rahatsızlık vermek istemem sen kendi odanda yatmalısın."  Sehun ellerinde olan ikili için yaptığı kahveleri masanın üzerine koydu. "Evet bu evin sahibi benim bu yüzden kimin nerde yatıcağına ben karar veririm." Junmyeon onu onaylamak zorunda kaldı. "Battaniyenin altında film keyfi yapabiliriz istersen sonra da yataklarımıza geçeriz." Junmyeon masada duran kahveyi eline aldı. Sonra battaniyeyi alıp ardından film açan Sehun'u izlemeye koyuldu. Film başlayınca Sehun Junmyeon'un yanına oturdu. İkili garip atmosferden dolayı birbirlerine bakıp güldüler. İlerleyen saatlerde odaya çekilen birileri olmadı. İkisi de sarmaş dolaş koltukta uyuya kaldırlar.

Born To Die | hunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin