"Yaralandın mı?" Panik olan Junmyeon Sehun'un sorusuyla kafasını iki yana salladı. "Han nehrinde olan olayla alakası yok." Sehun arabanın kapısını açarak içeri girdi. "Emin misin?" Junmyeon Sehun'a bakarak gülümsedi. "Kemerini tak hadi."
Junmyeon arabayı kendi evinin garajına park etti. "Evini ve odanı merak ediyordum." Junmyeon anahtarı açarken dönüp Sehun'a gülümsedi. Junmyeon kapıyı açınca ikili birlikte eve daldı. "Sen istersen yukarı geç ben bir şeyler hazırlayıp gelirim." Sehun başını sallayıp onayladıktan sonra merdivenden çıktı. Merdivenlerden kafasinı uzatıp Junmyeon'a seslendi. "Odan hangisi bari?" Junmyeon mutfağın kapısını açarak onu cevapladı ve Sehun odaya yöneldi. Kapıyı açıp içeri geçti ve yatağın üzerine oturdu. Etrafta gözlerini gezdirirken şifonyerin üstündeki resimler ilgisini çekti ve oraya doğru yöneldi. Fotoğraflara bakınca ilk anlamdıramadı ama aralarında kendi Ceo'larının oğlunun fotoğrafını çekince kısa çaplı şoka girdi.Fotoğrafı eline alıp yatağa geri oturdu ve Junmyeon'u beklemeye başladı. Adım sesleri duyunca panikle fotoğrafı cebine atıp şifonyerin üstündekileri de çekmeceye tıktı. Junmyeon içeri gülümseyerek girince karşılık olarak o da gülümsedi ve sohbet etmeye başladılar.
Akşam olunca Junmyeon Sehun'u eve bıraktı ve kendi evine doğru sürmeye başladı. Odasına geçince fotoğrafları aramaya başladı. Çekmeceye tıkılmıs bir şekilde olan fotoğrafları eline aldı ve dizmeye başladı. 1 fotoğrafın eksik olduğunu görunce paniğe kapılıp etrafı aramaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | hunho
FanficKim Junmyeon öldürmeden önce avlarının fotoğrafını çeken bir seri katildi taa ki son çekti fotoğrafta ki çocuğa bağımlı olana kadar