Prolog

30 4 0
                                    

A venit în sfârșit ziua cea mare. O zi pe care probabil o voi reține mereu pentru tot restul vieții mele. A venit în sfârșit... Prima mea zi de Liceu la marele oraș.

Înainte de a mă muta aici, eu locuiam împreună cu tatăl meu la un bloc din Arad. Acum 3 săptămâni, tatăl meu a primit o ofertă de muncă la București, iar eu tot în aceiași zi am primit o scrisoare de admitere la liceul la care eu voi învăța. Asta mi se pare ciudat. Oare cum am ajuns în acest liceu dacă nici n-am aplicat. Chiar și tatăl meu s-a interesat și am aflat că acest liceu alege un copil care trece pe clasa a XI-a la întâmplare. Iar eu m-am numărat printre cei patru boboci. Am mai aflat ceva. Dacă Școala alege un elev la întâmplare din întreaga Românie îl consideră având talentul norocului. Oare ce înseamnă asta?

Odată ajuns la București, nu știam unde este liceul, dar mi-am dat seama că Liceul este peste drum. Eu locuiesc la un bloc care este peste drum de acel liceu de talente. Cum mi-am dat seama că acel Liceu este peste drum ? Mi-a spus un vecin care fuma iarbă pe holul blocului. Când mă refer la iarbă, mă refer la aia de care mănâncă animalele de la țară, nu marijuana.

Odată înscris la acel Liceu, a trebuit să-mi caut colegi. Am stat pe facebook și am început să-mi caut colegi. Din nefericire nu i-am găsit pe toți, dar am reușit să găsesc vreo patru dintre ei.

Primul pe care l-am descoperit este un băiat care cică are talentul de a juca fotbal. După acele căutări am constat că băiatul a fost căpitanul unei echipe de fotbal la Cupa Coca-Cola din Austria. Numele acelui Fotbalist Boboc este Dacian Bolohan. Abia aștept să descopăr cum este acest tip sportiv.

A doua persoană pe care am descoperit-o este o fată care se pricepe în sculptură. Cică acea fată a participat ,cu câteva sculpturi care înfățișează Evul Mediu, la niște concursuri și a reușit să câștige câteva premii. Numele acelei artiste este Olga Andronic.

A treia persoană pe care am descoperit-o este un băiat care se pricepe în parașutism. Acel băiat a reușit să treacă un curs de parașutism la vârsta de 14 ani, iar apoi a început să facă din ce în ce mai des parașutism. Numele acelui individ aerian este Rareș Brâncoveanu.

Ultima persoană pe care am descoperit-o este o fată care se pricepe în limbi străine. Această fată nu a fost crescută să învețe limba română, deoarece ea a vorbit de la 3 ani un fel de japoneză, deoarece când era mică se uita la desene japoneze. Cu alte cuvinte, avem un otaku fluent în japoneză, română, engleză și spaniolă. Numele acestui otaku feminin este Monica Chinezu.

Din câte am înțeles de la ceilalți, am fi în jur de 15 de elevi în această clasă. Abia aștept să vină timpul să merg la Școală și să-i cunosc pe ceilalți colegi, care poate îmi vor deveni prieteni.

Aventuri din Liceu: Titus Stănescu (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum