Το σχολείο ήταν πολύ ωραίο, δεν έχω παράπονο. :) Το μόνο παράξενο ήταν ένα αγόρι, μου φαινόταν γνωστη φυσιογνωμία αλλά δεν θυμώμουν να τον είχα ξαναδεί ποτέ.
Γνώρισα πολλούς καινούριους φίλους και κάνω πιο πολύ παρέα με μια κοπέλα την Ερμιόνη.
Το αγόρι που μου φαίνεται γνωστό ,τον λένε Σταιλς και.... Οκέι μ'αρέσει λίγο,αν και τον ξέρω μόνο μια εβδομάδα . Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν κατάλαβα από που μπορεί να τον ξέρω...Ο Σταιλς έχει έναν κολλητό που δεν τον συμπαθώ πολύ, αλλά αναγκάζομαι να τον ανέχομαι. Πάει συνέχεια στον Σταιλς και του λέει ότι τον γουστάρω. Πόσο πιο άβολο;
Σήμερα είναι Σάββατο και πλησιάζουν οι εκλογές. Πολλά παιδιά ,χωρίς να τα ξέρω, λένε ότι θα με ψηφίσουν επειδή βγήκε μια φήμη ότι έβρισα έναν καθηγητή.
Τη Δευτέρα κανονίσαμε με την Ερμιόνη να ασχοληθούμε μόνο με τον Σταιλς, να μάθουμε πιο πολλά πράγματα για αυτόν και το σημαντικότερο, να μάθουμε αν του αρεσω....!!
Στην τάξη με κοιτάει συνέχεια αλλά έχω την εντύπωση ότι μπορεί χαζεύει έξω,δεν μπορώ να παραδεχτώ ότι μπορει να του αρέσω . Προσπαθώ εδώ και μέρες να τον πλησιάσω αλλά δεν ειναι και τόσο εύκολο όσο περίμενα. Η Ερμιόνη πιστεύει ότι του αρέσω πολύ ,απλά θέλει να το επιβεβαιώσει στα σίγουρα, ώστε να πάω να του μιλήσω . Της είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει αυτό και άρχισε να μου λέει εμφανεις λόγους που του αρέσω.
"Ο τρόπος που σε κοιτάζει , ο τρόπος που σου μιλάει, ο τρόπος που σου ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ......"
~flashback~
Ειμαστε στη σκάλα και κατεβαινουμε στην αίθουσα μουσικής. Ο Σταιλς έκατσε μπροστά μου επειδή μας έβαλαν να καθίσουμε αλφαβητικά. Ήμουν ακριβώς από πίσω του και άρχισα να τον πειράζω βάζοντας τα πόδια μου στην καρεκλα του και μιλώντας με ένα παιδί δίπλα ,ζητώντας του να φανταστεί τον Σταιλς να τραγουδάει όπερα,σκασαμε στα γέλια, με αποτελεσμα η καθηγήτρια της μουσικής να με αντιπαθήσει από το πρώτο μάθημα. Ξαφνικά γυριζει και με κοιτάει με το υπέροχο ρομαντικό βλέμμα του,λεγοντας μου να μην του κουνάω την καρεκλα του κοιτώντας με στα μάτια. Το χαμόγελο του δεν άργησε να σχηματιστεί στο πανέμορφο προσωπο του και η καρδιά μου να αρχίσει να χτυπάει σαν τρελή.
~End of the flashback ~
YOU ARE READING
Phone Calls
FanfictionΈνα κορίτσι η Λυδία , η οποία μόλις τελείωσε το γυμνάσιο, και πέρασε τις εξετάσεις για το καλύτερο λύκειο στην Ελλάδα, προσπαθεί να προσαρμοστεί στο καινούργιο της περιβάλλον. Εκεί γνωρίζει καινούργια άτομα, καινούρια κολλητή και ένα καινούργιο λίγο...