"Asel kızım lütfen kapıyı aç annem"diye bana seslenen annemi duymazlıktan gelerek kulaklığımı taktım normalde şarkı dinlemezdim ama bazı durumlarda gerçektende gerekiyordu.
Okula 1 haftadır gitmiyordum ve ailem beni ikna etmeye çalışıyorlardı ama gitmeye hiç niyetim yoktu artık zaten okula 1 ay geç başlamıştım dönem başlamıştı bile kaybedecek birşey yoktu benim için artık gitmekte istemiyordum zaten.
Yaklaşık 2 saat sonra tekrar kapının çalması ile tekrar kulaklığımı takacakken gelen yabancı ses ile duraksadım erkek sesine benziyordu ne dediğini anlamamıştım merakla ayağa kalkıp kapının önüne geldiğimde ve ardından kapıya kulağımı dayandım .
"Merhaba "diye gelen aynı ses kulağımı çekip kapıya bakamaya başladım ne yapacağıma şaşırırken konuşmaya devam etti.
"Beni dinlediğini biliyorum kapıyı açar mısın?"dediğinde bunu nereden anladığını düşünmeye başlamıştım daha fazla dayanamayarak
"Sen kimsin?" dedim
"Böylemi tanışacağız? "dediğinde bir an terettüt ettim kim olduğunu bilmiyordum ama bizim eve izinsiz giremeyeceğine göre o zaman büyük olasılıkla bize misafir gelmiş olabilirdi zaten ailem evde olmalıydı bir sorun olmazdı.
Kapının kilidini çevirip açtığımda kapının hemen kaşısında başını yere çeviren benim yaşlarıma yakın çocuğu gördüğümde kesinlikle tanıdığım birisi degildi.
Benden uzun olduğu kesin boyu ilk dikkatimi çeken kısın idi sonra kahverengi saçları ve kapının açılması ile başını kaldırdığında aynı tonda olan kahverengi gözleri ile karşılaştım.
Beni gördüğünde o da aynı şekilde beni incelenmeye başlarken yüzüne bir gülümseme kondurdu ve yaslandığı duvardan ayrılıp benim karşıma geçti ve...
"Merhaba seninle tanışmak çok zor oldu ama sonunda karılaştık bu arada burada mı konuşacağız beni içeriye almayacak mısın ? " dedi gülümsemeye devam ederken
Bir süre yüzüne baktığımda nasıl bu kadar kolay gülümsediğini merek edemeden edemedim benim için oldukça zor oluyordu bu eylem.
"Geç"deyip içeriye girip yatağıma otururken o da odamı inceleyip peşimden içeriye girdi çalışma masamdaki sandalyeye otururken bu kadar incelemesi tuhafıma gidiyordu altı üstü bir genç kız odasıydı ekstra birşey yoktu ben bunları düşünürken o bakışlarını bana çevirdi .
"Odanda neden hiç resim yok "
"Sevmiyorum "dedigimde başını salladı ve aniden ayağa kalkıp yanıma gelip elini uzattı
"Bu arada tanışmayı unuttuk ben Alaz "
Bana uzattığı ele bir bakış atıp tekrar ona baktığımda bana beklenti ile bakıyordu ne kadar istekli olmasamda bende elimi uzatıp sıktım
"Asel"
"Memnum oldum Asel "dedi ve yerine geri oturdu
"Sen kimsin?"dedim daha fazla dayanamayarak
"Elif teyzeyi biliyorsun değil mi ?"bana bakarak
Evet tanıyordum bildiğim kadarıyla annem ile aynı hastahanede çalışıyordu ara sıra bir bize gelirdi sevimli bir kadındı severdim.
"Evet"
"İşte o benim annem oluyor bugün size misafirliğe geldik aslında annem geldi ben ilk başta gelmek istemedim ev gezmelerinden pek hoşlanmam ama bir anda bende anlamadım gelmek istedim ve sonuç burdayım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyus
Dla nastolatkówHayat her insana hak ettiğini vermiyordu ya da hiç haketmeyen birine hayal edilmeyecek şeyler vermiyordu "Ben hayatım boyunca ne hayal kurduysam gerçek olmadı " dedim gözyaşım akmaya yer ararken Bakışlarını bana çevirip gözlerimin içine baktı ve bi...