Bojovka - Špatný Konec

851 7 2
                                    

"Co se tu stalo?" "Jsi v pořádku?" "Báli jsme se o tebe, dlouho ses nevracela..." začali jeden přes druhého s otázkami, pak si ale všimli, že nemohla volně mluvit a odlepili jí lepící pásku z pusy.

"Prosím, jen mě rozvažte..." zmohla se napolo zničená Maky jen na několik slov.

"Ublížili ti?" zeptala se jedna její kamarádka

"Naštěstí tolik ne. Jen... mě strašně moc lechtali..." pokračovala, ale znovu to znělo velmi znaveně.

"Opravdu tě... lechtali?" začali se všichni zvláštně usmívat a dívat se jeden na druhého...

"Jo... děje... se něco?" ptala se trochu nejistě Maky

"Víš, my..." zadrhla se její kamarádka.
"My jsme projížděli tvůj instagram...," pokračoval kamarád, "...a našli tohle..." dal jí obrazovku jejího vlastního mobilu před obličej tak, aby ji dobře viděla.

Byly to od ní olajkované lechtací příspěvky...

"Tak nám řekni Maky... opravdu nesnášíš lechtání??" zeptal se jí se šibalským úsměvem další "kamarád"

"Samozřejmě že ho nesnáším!!! A rozvažte mě už konhmppHHHHMMMMPPFFFF!!!!" Maky byla znovu umlčena kouskem lepící pásky ... A pak dalším a dalším, aby se ujistili, že bude držet jak má a nerozlepí se.

"Lechtání ještě neskončilo Markétko..." usmál se teď ještě zlomyslnějí jeden z kamarádů a posadil se k jejímu vyhrnutému tričku. Maky vykulila oči a nemohla uvěřit tomu co se chystají její přátelé udělat...
"MMMMMMFFFFFHHHHHMMMPPPFF?????!!!!!!"
snažila se volat o pomoc, ale nebylo jí to nic platné.

"Tři... dva... jedna..." začali s odpočítáváním a pak se všech 10 rukou sneslo na svázané tělo Maky... Na její chodidla, stehna, boky, ... Nebylo lechtivé místo, které by ostatní vynechali nebo zanedbali... Nebyla šance, jak se vysvobodit... Neúnavně ji lechtali a nocí se dál ozýval její zoufalý tlumený smích...

BojovkaKde žijí příběhy. Začni objevovat