Medyada ki Kürşat kardeşimiss
********
Soktuğumun zilinin çaldığını duyduğum an kendimi sınıftan atmam bir oldu. Elizabeth hocanın sakat bakışlarını nasıl olduysa görebilmiştim. Hemen kantine gidip ilk işim kek ile meyve suyu almaktı. Fakirim amına koyim bir lise öğrencisinin günde 3 tl alması nasıl bir saçmalık. Aldığım şeyleri yemek nasıl olduysa yarım saniye mi almıştı. Kantini boş bulup yatacağım sırada yan sınıfta ki Kürşat kafama silgi attı. O nasıl silgi amına koyim beynimi yardı.
Kürşat sırıtarak ''nabıyon ulan arrrmut'' dedi.
Sinirle suratına bakıp ''sanaaaa ne lan at yelesi''
Kürşat: ''Ağzına sıçarım lan senin''
Hakan mırıldanarak 'az sonra beni fena benzetecekti ama korkmuyordum'
''Nerde sende o yüreeeekk'' diyerek onu gazladım.
Kürşat malı üstüme adeta bir aslan misali atlayarak nereden geldiğimi şaşırtmıştı. Siktiğimin herifinin eli çok hafifti ama bir bok yapamıyordum. Kantinde oturan saygı değer götü sikli güzel arkadaşlarım da çok komikmiş gibi hayvan gibi bulunduğumuz yeri inletiyordu.
Elizabeth hocanın travesti sesiyle bağırması tüm aksiyomu bozmuştu. Ben nasıl çocuktum amına koyim dayak yemeyi seven tek mal pardon gerizekalı bendim herhalde.
Elizabeth hoca: ''Heyy! Bu ne terbiyesizliktir eşşek sıpaları doğru benim odama!''
Normalde müdür amcamızın odasına gitmek gerekirken sapık hocamız Elizabeth hoca resmen sikilmek için yer arıyordu.
Bölümü Tarık Menguç şakşuka dinleyerek okuyun bakalım sqwsfkshbxnsç