Hoofdstuk 3

132 16 8
                                    

Na Alice uitgezwaaid te hebben doe ik de deur achter me dicht. Op mijn weg naar de woonkamer ruim ik een aantal verdwaalde spullen van de grond op en leg ze terug op hun plek.

Als ik in de woonkamer ben kijk ik de ruimte rond om eventuele rommel op te ruimen totdat mijn ogen blijven hangen op een gedaante.

'Hoe ben je hier in hemelsnaam binnengekomen?' schreeuw ik nog net niet uit.

Ze draait haar hoofd mijn kant op en lacht zelfvoldaan.

'Oh, je bent er al. Ik dacht dat ik me even comfortabel kon maken totdat je weer terug was.'

Ik kijk haar ongelovig aan en kruis mijn armen voor mijn borst.

'Je stalkt me. Dat je me gisteravond al een hartverzakking hebt bezorgd is genoeg.' Ik kijk haar nijdig aan als ze relaxt op de bank blijft zitten. 'Verdwijn!' spuug ik uit.

Ze reageert niet op mijn dwingende verzoek en gaat zoals elke keer dat ik tegen haar spreek verder met haar eigen verhaaltje.

'Volgensmij had ik jou gisteravond gewaarschuwd voor Alice, en zo te zien heb je mijn advies niet opgevolgd.' zegt ze met een niet-gemeende glimlach op haar gezicht.

'Laat me met rust en verdwijn uit mijn leven. Wat moet je toch van me?!' schreeuw ik gefrustreerd.

Ze kijkt me amuserend aan en steekt een hand naar mij uit. Argwanend kijk ik haar aan en weiger hardnekkig haar hand te schudden.

'Dan niet,' mompelt ze schouderophalend. 'Ik ben Demi. Ik weet alles over je en zal je voor de rest van je leven achtervolgen. Al één van je vragen is beantwoord.'

-------------------------------------------------------
Hi guys!

Ik ben pas sinds twee dagen begonnen met het uploaden van de herschreven delen van dit verhaal, en het staat nu al op #65 in non-fictie! Heel erg bedankt voor het lezen!
Ik zou het fijn vinden om te weten wat jullie er tot nu toe van vinden? Let me know in the comments. Dan heb ik daar ook een beeld van :).

Have a nice day x

De schim [BEZIG MET HERSCHRIJVEN]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu