Acudamus İstilası ve Göç

332 9 2
                                    

Diojan bitkin halde uyudu.Byion etrafına dolaşıp herkese bitkin halde  yardım etti. Byion evine gelip kapısını çaldı ve Diojan hemen uyanarak kapıyı açtı :

Diojan : Hoşgeldin abicim.

Byion : Hoşbuldum. Evde ne yapıyordun ?

Diojan : Yorulduğum için uyuyordum . Sen ne yaptın dışarılarda ?

Byion : Biraz etrafa dolaşıp rahat nefes aliyim demiştim , ama bazen berserkerlere de yardım ettim, bitkin ve yorgun halde dedi.

Diojan : Abi istersen yemek yapiyim mi ?, severek sordu.

Byion : Yap kardeşim , zaten karnım acıktı , dedi.

Diojan mutfağa gidip sığırların bağırsağı ile çorba yapar. Byion hemen masaya geçip Acudamusları nasıl yenebileceğini araştırmaya başladı. Byion içinden ' Ah bu Acudamus veletleri ' dedi. Diojan elindeki çorbasını masaya koyar.

Diojan : Abi yine mi Acudamuslar sorunu ...

Byion : Keşke Acudamus veletleri doğmasaydı , rahat besinleri ve hayvanları alacaktık . Oysaki hayvanlarımız ve erzaklarımız azalıyor. Bitti mi açlıktan öleceğiz ve Acudamusları öldürmemizin bir yolunu bulmalıyız , hırslı bir şekilde dedi.

Diojan abinin üzüldüğünü gördü ve ona yardım etmek istedi . Hemen Byion'un yanında Acudamusları nasıl yeneceğini araştırmaya başladı. Dışarıda gürültü sesler geliyordu ' Dauk Daukkkk Kraaaaa Haaa ' ... Diojan ve Byion kaşlarını çatarak bu sesleri duydu.

Diojan ve Byion kapıyı açar açmaz büyük bir parlak ışığı görür ve hemen gözlerini kapattılar ve sonra tekrar açtılar. Berserkerler kaçıyor bazıları savaşıyor.

Diojan : Ne oldu lan ?...

Byion : Acudamuslar ! . Herkes kaçsınnnnnnn. Kaçın !!!! Vernus, Totokra ve Kasus benimle gelin .. Diojan sen de berserkerlerle birlikte kaç! Çabuk !

Diojan : Ama abi se.. (sözü kesildi)

Byion : Aması yok Kaçççç!!!

Diojan korkuyordu abinin ölümünden.Ama abinin dediğini yapmak zorunda kaldı ve kaçmak isteyen berserkerlerle birlikte kaçtı. Byion ise Vernus,Totokra ve Kasus'la birlikte Acudamuslarla acımasızca savaşıyor. Ama Vernus,Totokra ve Kasus ölürken Byion kaçmak zorunda kaldı ve kaçtı da uzaklara koştu. Tam dağın 12 m yukarısına Diojan'ın yanına gitti.

Diojan : Abi iyi misin ? Vernus , Totototkra vivvevie Kas... kekederek derken sözü kesildi.

Byion : Onlar öldü... Tamam mı ? Onlar öldü.. Uhhh..

Byion bir iki adım atarak kadın berserkerlerin elindeki yeni doğan yavru berserkerleri görünce üzüldü. Diojan abinin üzüldüğünü gördü ve o da üzüldü.

Byion yüzünü Diojan'a çevirerek : Buradan daha uzaklara gitmemiz lazım .

Diojan: Şaka mı bu ? Abi !??? şaşırarak dedi.

Byion : Güvenliğimiz için bu yavruların yaşamı için... üzülerek dedi.

Diojan gözleri parlayarak ve gözyaşı dökerek : Peki abi sen ne dersen ...

Byion uzaktaki yaşadığı ve doğduğu o köyüyle bakmakla vedalaştı. Hep beraber göç etmeye yola koyuldular.

SONRAKİ BÖLÜM 27 Eylül Cumartesi

Yandaki fotoğraf ACUDAMUSLAR

BerserkersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin