Şimdi Sıra Koonlular'da

56 3 0
                                    

Herimen Savaşı artık sona erdi. Herkes özgür yaşıyordu,ama daha Koonlular var. Çok güçlü bir ırk Koon. Koonlular'ın simgesi suydu.(Acudamuslar ateş,Guavonlular ışık,Berserkers gölge). Ama su hemde rahat bir saldırı. Ne zaman saldırı gelirse sularla onları durduruyor. Onları boğuyor. Çok kolay iş. 

Koonlular Guavonlular'ı zor duruma sokmuştu. Guavonlular Koonlular'a 700 guru(siyah taş) ödüyordu son derecede çok ödüyordu. Guavonlular'ın artık bu durumdan kurtulmanın zamanı geldi.Boemun buna bir çözüm buluyordu,işte düşünüyordu.

Boemun : Muhafız! Diojan'ı , kardeşimi ve Byion'u çağır !

Uikin : Emredersin.

...

Openus,Diojan ve Byion hep birlikte girdiler.

Openus: Ne oldu ?

Boemun : Koonluları bilir misin ?

Openus : Lanet olası veletler ... Bilmez miyim .

Diojan : Anlatmıştın ya . Sana soru sormuştum bu güçlü eşyalar nasıl yapıldı diye . Anlatığında Koonlular içeriyordu.

Boemun : Evet,evet. Haberiniz var mı Koonlulardan bilmiyorum. Ama anlatırım o veletleri.

Byion : Koonlular ... ? Hee ismini duydum da ama güçlerini,hakkındakilerini bilmiyorum.Acudamusların düşmanıymış.

Boemun : Zaten öyle. Ama Acudamuslar yok olunca Koonlular artık rahat. Bizim onları rahatsız etmemiz lazım.

Byion: Anlat Koonluları .

Boemun : Oturun bakalım... O zamanlarda ben küçüktüm(14 yaş). Babam çok güçlü liderdi.Annem çok güzel kadındı. Annemin gözlerinde ışık parlıyordu. Kim bilir Tengri'nin armağanıydı. Ama biz o zamanlarda eşyalarımız altın değildi,ateşti.Yani Acudamuslar'ın eşyalarına benzeri. Ben o gün arkadaşlarımla oyun oynarken yere bakarken aydınlık varken , az sonra kocaman top gibi gölgeleşti. Havaya baktım , bu mancınıktan gelen demir toptu. Ama içinde su vardı. Bir yere vurdu mu üzerimize su taştı ve gerçekten de bu su bizi yordu. Babam gerçekten o kadar bağırdı ki '' KOONLULAR ! KAÇIN HERKES !! '' diye seslendi bize. Babam benim yanıma geldi ve beni alıyordu. Ama arkadaşlarım .? Nerede arkadaşlarım .? İşte baktım ölmüşler. Çünkü su onları hem yordu hem de boğdu. Ben üzüldüm. Babam kılıcını kuşatırken bana '' Oğlum sen kaç . Arkaya hiç bakmadan kaç. '' dedi. Ben '' Ama sen '' diyeceksem de sözümü kesti '' Aması yok kaç zamanın yok '' dedi. Bende diğer Guavonlularla kaçtım. Bir Koonlu askeri gördüm. Kötü sözler söyleyen adamı yani Olikan'ı anlatmıştım ya.

Diojan : He he ... Senin Guavonlulardan biri..

Boemun : Evet,evet. İşte o Koonlu'nun yanına gidip onunla kapıştı. Gerçekten de yenebildi. Ben çok beğenmiştim . '' Çok güçlüsün '' dedim. Ama o bana güleryüzlü halinde bakmadı. Kaşlarını hep çatıyor her zaman da kızgın davranıyordu. Ne manyak mı bilmiyorum. Ama sonra Yukumun dağı'nın 10m yukarı  çıktık. Olikan 'Dur' dedi. Olikan yukarı çıktı ve bize bağırdı dedi ki '' Benim halim budur . Sizin haliniz kötüdür. Güçlü olan lider olunur. Ben sizin liderinizim... '' diye bağırmıştı. Herkes beğenmişti ama ben  beğenmemiştim. İşte o zaman ona karşı çıktım ve bağırdım '' Böyle bir sözle nasıl bir lider olunur . Lider ancak iyi,halka iyi davranan,cömert,dürüst,sadık,temiz olan olunur. Seni lider olarak görmüyorum. Sen bir lider değilsin. '' demiştim. Olikan gülmüştü ve kahkaha atmıştı '' Beni yeneceğini mi sandın küçücük '' diye beni aşağılamıştı. Ben '' Küçük diyorsun. Ama ben yenerim seni '' demiştim,ama yanlış söylemiştim. Yenebilir miydim bilmiyordum. Ama gerçekten de yenebildim. Nasıl mı. Olikan bana doğru hızlı koşarken ben hemen hızlıca sağa  gittim.İşte o düştü . Dağ'ın aşağısına düştü ve öldü. O zaman Guavonlular beni lider ilan etti. Ben de hoş karşıladım.Daha sonra ben Guavonluların öndeydim ve yürüyorduk. Altın Olayı'nı anlattım size zaten . Onu geçelim. Onu bulduktan sonra biraz yürüdük . Karşıdaki ova'ya yerleştirdik. Getirdiğimiz altınlarıyla birlikte surları(duvarları),kaleleri,üsleri,evleri yaptık. Bunları yaptıktan sonra kılıçları,kalkanları,miğferleri de altından yaptık. Hiç kırılmıyor,hiç eksilmiyor. Sonra Koonlular dolaşıp bizi gördü ve saldırıya geçti. Ama bizim kılıçlarımız,kalkanlarımız,surlarımız onlardan daha çok güçlü. Ancak kocaman topları attılar ve içindeki sular bizi yordu. Koonlu bir komutan lider'i (Komanes) çağırdı.Komanes(Koon lideri) beni çağırdı ve bana su ikram etti. O suyu içtim bir var ya sıcaktan bunaldığımı gidermişti. Ona teşekkür ettim. O da '' Bir şey değil '' dedi. Ama ağır bir teklifte bulundum. Ne teklif etti biliyor musunuz. Komanes '' Her 30 defa güneş çıktığında 700 guru(siyah taş) ödeyeceksin ve senin yakınını vereceğim '' dedi. Ben şaşırdım fena halde kaldım kimi verecekmiş bide şu 700 guru yih.'Ama kabul etmek zorunda kaldım. Başka ne çarem var ki ... Sonra dedim ki '' Peki kim yakınım '' dedim. Muhafız'a getir derken getirdi de benim kardeşimdi. İşte Openus ...Sonra Openus'u yolda öpe öpe şehrime gittik.Guavonlulara barış halde olduğumuzu söyledim ama hem tekliflerini anlattım hem de Openus'un kardeşim olduğunu söyledim.Hem üzüldüler,hem de sevindiler. İşte bu kadar...

Diojan : Koon lideri iyi bir adam olmalı.

Boemun : Tamam iyi de hem de kötü. Çünkü 700 guru ödüyoruz. Meyve erzak felan karşılayamacağız gelecekte. Ben şöyle düşündüm. Gelecekte erzakları karşılamadığımız zaman açlıktan öleceğiz. O zaman yerimizi alacaklar. Ben buna oros.u çoc.ğ. derim.

Diojan : Anladım... Peki Koonluları nasıl yeneceğiz ?

Boemun : İşte araştırıyoruz... Siz de yardımcı olun bana.

Byion : Tabii ki. Peki neyden başlıyoruz?

Boemun : İlk önce demir top içi suyu nasıl durduracağımızı araştırmalıyız.

Diojan: O zaman  hadi başlayalım, deyişiyle araştırmalar başlanmış oldu.

3 gün, 6 gün ,8 gün araştırıyorlar . Uzun süre araştıyorlar...

YENİ BÖLÜM 11 EKİM 2014 

Yandaki fotoğraf KOMANES

 

BerserkersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin