Boemun,Byion,Openus ve Diojan araştırmalarını tamamladı. Hep beraber Koonlular hakkında konuştular.
Boemun : Evet. Araştırmalarımızı yaptık . Sonuç ?
Openus : Suları nasıl durduracağımızı fikri olan ?
Diojan : Aslında benim fikrim var...
Openus : Söyle bakalım. ( Kaşlarını çatarak)
Diojan : Top mu demiştin Boemun ?
Boemun : Evet... ( Ciddi bakarak)
Diojan : Öyleyse bizde altınları top yapalım. Onlara atalım. Çünkü bizim altınlarımız çok güçlü Koonlular yaralanır ve biz de saldırırız. Ne diyorsunuz ?
Boemun şaşırmış halde : Bunu hiç düşünmemiştik. Helal olsun. Benim de fikrim var.
Openus : Söyle ?
Boemun : Komutanı öldürmeyin onu bana vereceksiniz ben öldüreceğim. Babamı ve anamı öldüren o . Lütfen onu teslim edin ama öldürmeyin . Bana getireceksiniz.
Openus : Tek fikrin bu mu ? ( Gövdesini doğrultarak )
Boemun : Lütfen , kardeşim . ( Gözlerini parlatarak )
Openus : Peki . Ama bil ki bu seni katil yapıyor . ( diyerek kapıya yöneldi ve kapıyı güm diye kapattı )
Boemun kafasını Byion'a ve Diojan'a yönelterek :
+ Kardeşimin dediğini doğru buluyor musunuz ?
Byion : Şey ... O kralı ister öldür ister öldürme . Evet öldürürsen katil olmuşsun anlamına gelir. Ama öldürmezsen kahraman olmuşsun anlamına gelir. O senin kahraman olmanı istiyor ... Çok kötü bir şey söylediysem lütfen kusura bakma.
Boemun : Hayır,hayır, doğru söyledin. Artık yarın savaşacağız. Yenilirsek Tengri'ye doğru... ( Elini yukarıya kaldırıp yöneltip sallayarak )
Diojan : Boemun Tengri'ye dua edelim. Fikrim doğrulansın.
Boemun : Hadi ben Ytokun'la yıkanacağım. (Kalktı arkasına döndü yürümeye devam etti)
Diojan : Ben de sığır bağırsaklarıyla çorba yaparım.
Boemun durdu ,arkaya döndü şaşkın halde:
+ Byion, bu kardeşin gerçekten çok iyi yapar mı ?
Byion gülerken : Evet , çok çok iyi yapar. (Gülerek)
Boemun gülünce Diojan gülmüş oldu.Boemun tekrar arkasına dönüp yıkanmaya doğru gitti.
Diojan da sığır bağırsaklarıyla çorba yapıyor. Byion da etrafa gezip bazılarına yardım ediyor.
YENİ BÖLÜM DAHA VARDIR ve Lütfen bekleyiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berserkers
Historical FictionBerserkers ' in Liderlerinde iki kardeş vardı . İkili lider kardeş ve dostları Berserkerler Acudamuslar'la savaşır ve kaybederler ve istila nedeniyle göç etmek zorunda kalırlar. Ama ikili lider kardeşler Diojan ve Byion birbirlerine anlaşmazlar,kavg...