{30}

1.7K 69 6
                                    

"Sakra!" Zaklel jsem a silně bouchl do volantu až Lily leknutím nadskočila. "Teď ještě abych se postaral o nemocnou." Byl jsem naštvaný, ale ani přesně sám nevim proč. Byl jsem naštvaný na ni, že mi tohle způsobila a museli jsme znovu odjet? Nebo na sebe, že jsem nejednal dřív dokud jsem mohl?

Podíval jsem se na Lily a byla unavená a nejspíš i vůbec nespala.
"Čeká nás dlouhá cesta." Prolomil jsem ticho.

"Kam jedeme?" Zeptala se Lily a já si všiml, že je sotva při vědomí. Vůbec nespala ani nejedla. Nesmí ji nic být. Kdyby byla nemocná, musel bych ji odvézt do nemocnice s to nepřipadá v úvahu. A i kdybych ji do nemocnice neodvezl, tak bych ztratil veškerou šanci, kdy jsem si s ní mohl ještě "pohrát".

"O to se nestarej. Nápoj se vody a běž spát." Dal jsem ji rozkaz ale naznačil jsem to jemným tónem.
Lily mě překvapivě uposlechla, aniž by mi něco řekla a za krátkou dobu se ji podařilo usnout.

Ujel jsem nějakých deset kilometrů a pořád nemohl od Lily spustit oči.
Cestou jsem zastavil u benzinové pumpy, abych natankoval a koupil nějaké jídlo na cestu.
Zaplatil jsem a nastoupil do auta. Kšiltovku jsem si hodil na zadní sedadlo a podíval se na Lily jak klidně spí.

"Musím. Prostě musím." Jsem si řekl a udělal to. Přiblížil jsem se k ní a přivonil si k jejímu krku. Voněla nádherně. Její parfém byl cítí po květinách, který ale nakonec přebyla vůně strachu.
Zvedl jsem oči a podíval se z okna ven a tam viděl nějakého chlapka. Naše oči se střetly a já věděl, že to může být nebezpečný.

Raději jsem nastartoval auto a odjel.

Fake Name [h.s. fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat