{34}

1.2K 50 7
                                    

Co mám udělat pro to, abych s nim už nikam nejela. Nebyla. Bojím se čeho by dokázal být schopný příště. Jeden člověk mi nevěří, fajn. Zkusím asi zavolat na psychiatrii, sehnat a najít kontakt a říct jim o někom, koho by si tam zavřeli, když by to on fakt potřeboval.
Jen je potíž v tom, že nemám u sebe telefon. Vstala jsem z lůžka a šla se procházet po nemocnici. Potřebovala jsem si půjčit od někoho telefon, od jakéhokoliv člověka. Neměla jsem žádný kontakt na psychiatrii takže jsem potřebovala nějakého mladšího člověka co má internet v telefonu.

"Dobrý den, omlouvám se za vyrušení, ale potřebovala bych nutně půjčit váš telefon."Žádala jsem asi takhle 3 různé cizi lidi až nakonec mi jeden mladý pan v modrém obleku podal svůj telefon a dodal: "Prosím, ale ať to netrvá moc dlouho. Čekám důležitý obchodní telefon."
Poděkovala jsem mu a rychle se snažila najít kontakt na jakoukoliv psychiatrii.
Dala jsem telefon k uchu a najednou mě někdo popadl za ruku.
"Co tu děláte?! Musíte odpočívat, slečno. Vašemu příteli Harrymu by se to nelíbilo." Dodala nepříjemným tónem sestřička.

"Nechte mě zavolat!" Křikla jsem na ni. To se jí nejspíš moc nelíbilo a táhla mě někam až mi vypadl z ruky telefon a už z dálky jsem slyšela toho pána nadávat:"Doprdele!! Můj telefon!"

Bylo to tak rychlé a najednou jsem se objevila v pokoji. Ale ne v tom svém.
To nejhorší teprve začne a já nevěděla co budu dělat dál..

Fake Name [h.s. fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat