{28}

1.7K 67 7
                                    

Pořád vzlykala a já začal litovat. Ale takhle se cítit nechci. Chci cítit její přítomnost, která mi přináší radost. Cítit její nahé tělo, které by objimalo to mé.

"Už to přestalo pálit." Podala mi Lily studený obklad, kterým si chladila svojí tvář aniž by se mě podívala do tváře. Vzal jsem pytlík mražené zeleniny a dal zpátky do mrazáku.

"Půjdeme spát?" Zeptal jsem se ale její odpovědi jsem se nedočkal, protože začal zvonit můj telefon.

Podíval jsem se, kdo může v tuhle hodinu volat a byl to můj manažer. "Doprdele práce!" Zaklel jsem a silně bouchl do stolu až Lily poskočila.

"Co je, Jamesi?" Prskl jsem nepříjemným tónem.

"Harry, nemáš mít náhodou teď koncerty?! Sakra, kde vězíš?! Sotva jsem se ti mohl dovolat!" Křičel na mě naštvaně přes telefon.

"Kurva, Jamesi! Říkal jsem, že si chci dat chvíli volno!"

"Harry, ale tohle je světové turné. Jenom idiot by tohle odmítl." Snažil se mě přesvědčit ale marně.

"Hele, tak jsem možná idiot. Sakra, Jamesi. Víc jak půl rok nemám volno-" Svoji větu jsem nedokončil, protože Lily začala křičet.

"Prosím, pomozte mi! Zavřel mě tu! Prosím!" Lily křičela do telefonu.

"Zatraceně!" Zaklel jsem naštvaně a telefonem hodil ani nevim kam. "Ty budeš držet hubu, jasný?!" Chytil jsem ji pod krk a chvíli ji hleděl do tmavých vyděšených očí.

Teprve až pak jsem si uvědomil, že jsem nezavěsil telefon a my tu moct dlouho zůstat nemůžeme.

Fake Name [h.s. fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat