{22}

2K 67 6
                                    

S upřeným pohledem do země a sčesanými vlasy do culíku a kšiltovkou na hlavě, jsem v klidu a klidně kráčel směrem ke vchodovým dveřím. Všude mají kamery a nesmím na sobě nic prozradit. Kdybych kráčel rychle, později by to policii mohlo být podezřelý.

Lily akorát vycházela z toalety a řekl jsem ji ať si vybere jídlo a pití. Ještě pojedeme několik hodin.
Lily mi do ruky podala dva balíčky slaných chipsů a jeden balíček kyselých bonbónů. Šli jsme směrem ke kase a já se snažil chovat jako její přítel, aby pokladní neměl ani nejmenší podezření. Měl za sebou starou, černou televizi, kde akorát vysílali zprávy. O mě a Lily.
"Miláček dívčích srdcí a zpěvák Harry Styles, který nedávno zrušil své turné, aby si vzal několik měsíců volno od své práce. Bohužel, tento úspěšný zpěvák se stal nezvěstným před dvěma dny. Dále mladá dívka Lily, o které víc bohužel nevíme, se nyní také pohřešuje. Nikdo z nejbližších neví, zda tito dva by mohli mít něco společného. Ozveme se jakmile budeme vědět víc podrobností."

"Tři libry a třicet centů." Přerušil mě v myšlenkách mladík u pokladny. Zaplatil jsem a rychle nastoupil do auta.

"Co je?" Zeptala se Lily.

"Tys to neviděla?! Už nás hledají. Kurva!" Zaklel jsem a bouchl do volantu, protože jsem byl naštvaný.

"No a? Co by se nám mohlo stát? Mohli bysme tak přeci nahlásit toho chlapa, co tě vydírá." Snažila se mě jakkoliv uklidnit. Ale malá, neví do čeho se to dostala.

Fake Name [h.s. fanfiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat